2011. október 28., péntek

színes leveles..sapkás..



szeretem,hogy lehet rugdosni a kerti járdán a lehullott diókat..(ezek szerint bőven hagytunk rajta)..
szeretem,hogy néhány fa olyan szemkápráztató telt,ragyogó színben pompázik,hogy muszáj lelassítanom hazafelé..(lehet,hogy anyáznak mögöttem,de pont kit érdekel)..
olyankor azt érzem,ilyen igazán nincs is..
ha fotón látnám,tuti azt gondolnám,fotoshop..
amikor még zölden hullottak a falevelek,magamban már el is sirattam ezt a színorgiát..
na most megérkezett:)
arra késztet,hogy kiderítsem,melyik fa az,amelyik aranysárgán ragyog,és mi lehet az a gyönyörűség,ami tűzpiros zuhatagként uralja a környéket..
szoktam is magamon kuncogni az autóban,mert még halkan fel is szoktam kiáltani,mikor valami őrült szép fát látok..
szeretném mindezeket a színeket textilben is magamra tekerni,és elbújni benne..






a szalmabáláknak köszönhetően mindenhol és mindenkin szalmaszálak vannak,lüke kutyáim hordják a talpukon és szőrükön mindenfelé..
azon kívül,hogy valahol belül sikong a precíz,tisztaságmániás énem..azon kívül nagyon is tetszik..
már szinte vizionálom a kotkodácsoló baromfikat is..
hogy hol bújkált bennem ez a falusi lényem,mikor az aszfaltdzsungelben éltem..magam sem tudom..

bár valószínű jobban élvezném,ha nem hajnalban és sötét este lennék csak otthon..
kicsit fáj a szívem azokért az átszuszmákolt délelőttökért,amikor teljes nyugiban csinálhattam minden házimunkát..
dehát most ennek a sok munkának van itt az ideje,lesz ez majd máshogy..
(csak el ne felejtsem a mantrámat:'tanulj meg nemet mondani')
a jövő héten ránktörő őszi szünetre terveztem néhány nyugisabb délelőttöt,de most úgy tűnik,az sem fog összejönni..
mire ideér a karácsonyi hisztéria,én már épp erőm végénél leszek..
és már most tudom,hogy a karácsonyi ajándékokkal sem leszek máshogy,mint minden évben..
kétségbebesve,utolsó percben..
mikor olvasom a kézműves blogokban,hogy már miket gyártanak karácsonyra,akkor arra gondolok..
ok..de mégis én ezt mikor:(
a kötéseimet ugyan hurcolom magammal mindenhová,de egyelőre annyi megrendeléssel árasztanak el a lányok,hogy levegőt venni sincs időm..
mert akkor "most egy ilyen színűt is..ja..és ebből meg ebből csíkosat meg csillagosat..naaaaa..nehogy már az ő sapkáját kösd meg előbb..na de mamiiiii..az enyémet kösd máááááár...készen van már?..mi az,hogy nincs még kész?"
jézusereje ne hagyj el..mibe keveredtem megint..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése