2011. október 13., csütörtök

őszi színekben..












 na pont ezt az időt szeretem nagyon..
ezerrel süt a nap,és játszik a fény..
és végre vannak színek is..
megcsípte az esti hideg a leveleket,és őrült színorgiát rendeznek a fák..
aki kicsit is fogékony a színek iránt,annak az ősz igazi élvezet..





mert perszehogy..nyáron is őrjítő az a rengeteg szines virág..
de ami nekem ilyenkor felülmúlhatatlan,az a színharmónia..
hogy bárhová nézek,minden passzol mindenhez..
felragyogtatják egymást..
meleg tűzszínek a visszafogott földszínekkel valami hihetetlen harmóniában..
szépséges..





nagyon sokáig nem szerettem az őszt..
lehangolt,hogy búcsúznom kell a nyártól..
ahogy telnek rajtam az évek,már máshogy gondolom..
már meg tudom találni minden évszaknak a szépségét..
és,bár igazán tényleg csak a meleg hónapokban érzem komfortosan magam,azért a szemem ilyenkor kényeztet igazán..
színorgia a kedvenc színeimből(a házban is minden ilyen színben ragyog..meleg narancs a fő irányvonal)..





ilyenkor lehet igazán játszani a fényekkel is..
korán sötétedik,és felértékelődik egy gyertya vagy egy kandalló fénye..




lehet játszani a karácsonyi égősorokkal is,hiszen bárhová beletekerve iszonyat jó hangulatvilágításokat készíthetünk..





én speciel szeretem a házban is már jóval advent előtt kirakni az égőket..
a nagyra nőtt szobanövényekre tekerem,vagy az ablak mellé lógatom őket..
megszépítik a hosszú sötétséget..



persze szívem szerint a kertet is teleraknám égőkkel,de hát van,aminek az ésszerűség szab határt..
azért szépnek mégiscsak nagyon szép..

















mindenkinek jó kuckózást a hosszú sötét estékre!













(és ismét a pinterest.com inspirált)




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése