2011. október 13., csütörtök

hófehérben..



ezzel a bejegyzéssel magamnak tartozom:)

merthogy ma a színek napja van..nálam..
(na egyébként pont nem..hanem drága barney kapcsán/így jártam anyátokkal/ a jólöltözöttség világnapja)..
tehát a magam módján szeretnék adózni ennek a napnak..

számomra az elegancia a fehér színben rejlik(mily meglepő:D)..










lehet,hogy most bemutatok az aktuális divatnak,de az engem meg sosem izgatott..
ami számomra finom és elegáns,az a részleteiben az..
anyagában..a finom gyöngyökben..a csipkékben..
néha barokkos túlzásaiban..
és majdnem mindig fehér..(max rózsaszín vagy barack)...























































mindenkinek más a szép..
mindenkinek más az elegáns..
én magam például farmeros tornacipős vagyok(imádom a szines tornacipőket)..
mégis ez az a színvilág az,ami leginkább én vagyok..
ez a habosfehér ...





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése