2011. október 12., szerda

őszi dzsungelromantika..



mint minden más,ez a kémény dolog sem ment simán,az utóbbi napokban ki-bejártak nálunk a kéményszerelők..
na most tartunk ott a történetben,hogy a készség a helyén áll a nappaliban,és már fűteni is tudunk vele..
a minden egyéb szerelések még hátravannak ugyan,de a lényeg a lényeg:
faillat,és füstillat teríti be a házat esténként,ha bebrummantjuk a pici kandallót,és olyan meleg lesz tőle,majd megsülünk..yeeees:D
szeretemérzés..

nem akarok azzal foglalkozni,hogy az emeleten mennyire fogunk majd megfagyni télen a nagy fagyokban,most örülni szeretnék neki..
és nem is volt vészes az ezzel járó pakolászás,hamar túlestem az egészen..
mondjuk minden mással meg jól elmaradtam..
plafonig ér a vasalnivaló,kupacokban várja a sok ruha a mosást,és szonjuska is dünnyög már a cicasapkája miatt(el sem kezdtem még..jajj..)
katus csövessapkája is csak elméletben létezik még,a hozzá való fekete fonalat,amit a barátnőm ígért ajándékba,még el sem tudtam hozni(ismét látástól mikulásig dolgozom)..
szinte minden nap reggeltől estig a boltban vagyok,amikor meg nem,akkor futok masszírozni..
az otthoni munkák látják kárát,de igyekszem a rövidke hétvégémbe bezsúfolni,amit tudok(nem mindig sikerül)..
de elültettem az óriásbokor ajándék levendulámat(lovelove érte Zsuzsi),és az átszereléseknek köszönhetően újra működőképes a dvd lejátszó,így már csak idő kérdése,hogy végre mozizzak..

rengeteget olvasgatok és tanulgatok a boltban,amikor nem szednek szét(pedig de)..
így aztán sok jó őszi ötletet találtam megint..
nálunk is elkészült végre az őszi gyönyörűség az étkezőasztalon is..
a két legkisebb narancs tököm(a nagyok az ajtó mellett őrzik az avarszínű krizantémokat és kukoricaszárakat),a száraz kukoricacső,a birsalmák,diók,gesztenyék..
és a még mindig virágzó gránátalmám..gyönyörűség:))
szedtem egy csokorral a büdöskéből is,mert imádom az illatát is,és azok a rozsdás narancs színek pont odavalók..

már csak az óriás fikuszom maradt kint,de a hétvégi fagyok előtt ő is beköltözik a dzsungelünkbe..
a muskátlik még bírják a kiképzést,értük nem aggódom..

nahát akkor kedves tévénéző gyerekek,jöjjön megint néhány ötlet,és néhány kedvcsináló,hogy ezt a borongós őszi időt kicsit széppé varázsoljuk..




ennek itt az elkészítési módja is..
egyszerű és mégis zseniális:





























 


ugye,hogy nemcsak narancs őrületben lehet igazán szép az ősz?
ezek a tompa földszínek is gyönyörűek..
és mennyire egyszerű egy-két összedobott dologból jót összehozni..

elég egy kosár..egy tök,egy díszkáposzta,és néhány bogyós ág..
nem nagy ördöngősség..


most,hogy már színesednek a levelek,elég néhány szép levelet kitenni az asztalra a gyömölcsöstál mellé..
(mert remélem nemcsak nekem okoz gyönyörűséget,ha piaci kirakodást tartok az asztalon:D)..





 a tökökkel,gyümölcsökkel épp úgy vagyok,mint a gyertyákkal..
sosem lehet elég:)























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése