2011. október 15., szombat

fikusz hadművelet..



rájöttem,hogy iszonyat erős vagyok,ha akarom:)
hetek óta küzdünk ancsával a fikuszon..
mindig mondtam..be kellene végre hozni..megfázik szegény..
állandóan hümmögés volt a válasz..
majd..ezt hallom már mióta..
tudom én,hogy arra ment ki a játék,hátha mégsem ragaszkodom hozzá annyira..
pedig de..

tegnap,mikor mentem hazafelé este,és csípte a hideg az arcomat..tudtam,hogy eljött az utolsó utáni pillanat..a fa pedig költözik..
mikor újra szóbahoztam,hogy ma van az az este..és újra csak hümmögött..
na akkor gurult el a gyógyszerem..
dúlt vadmalacként rontottam ki a tornácra,és beráncigáltam a fát(szonjuska igyekezett úgy tenni,mint aki segít)..
akkora cserepe van,hogy el se akard képzelni..
akkor már ancsa is ott repkedett körülöttünk,ő kapkodta a zuhanó tereptárgyakat..
mert olyan tempóval húztam azt az óriási növényt,hogy mindent sodortunk magunkkal..
az igazság az,ha felbasszák az agyam,akkor olyan erő szabadul fel belőlem,hogy szanaszét tudnék tépni bárkit..
nahát a végeredmény az,hogy a fa a helyére került(háromszoros hurrá az erőművésznek)..
be kell látnom,tényleg igazuk van a lányoknak,hogy a fa túlméretes..hozzánk..
egy óriási kétszárnyú ablak előtt áll..nahát egy csipetnyi fény sem jön be rajta,mert a fikusz fullban kitakarja..
iszonyat módon megemberesedett kint nyáron..
telis tele van új hajtásokkal és levelekkel..
gyönyörű...na:)

átgondolva a helyzetet(és látva,milyen őserdő lett a nappaliból),azt a könnyelmű igéretet tettem,hogy tavasszal engedem,hogy megmetsszék..
nem én..én az ilyesmit látni sem bírom:D
10 centis kis vacak volt,mikor nagymamámtól kaptam valamikor ezer éve gyerekkoromban..
sok költözést és vihart kibírt már ez a fa..
legutóbb úgy került vissza hozzám a beköltözéskor,hogy alig volt rajta pár levél..csak nem fogom most meggyilkolni,mikor végre teljes pompájában virít?

tudom,háborodottnak tűnhetek,hogy így kötődöm a növényekhez..
de számomra ők egyenrangú élőlények..
és amíg másnak sem vágom le kezétlábát,mert kilóg a házból,addig őt sem fogom megcsonkítani..
majd megmetszi valaki más..
amikor én nem vagyok otthon..

normális-e vagyok?:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése