2011. október 22., szombat

őszi dekorációk 2..




tegnap arra értem haza este,hogy a tornácon állt két kis szalmabála..
jajjdejóóóó:)
rajta elrendezve a tökök és krizantémok..drága mucikáim <3
mondjuk most csak élével lehet eljutni az ajtóig,így át kell kicsit rendeznem,ha hazaérek,de most már ÉPP olyan,amilyet szerettem volna..
ezen felbuzdulva nézegettem az őszi képeim,és rájöttem,hogy egy csomó gyönyörűséget nem mutattam még..
így mielőtt még ránkszakadna a tél,gyorsan adok néhány ötletet..
csudaságokat találtam ám:)


ez például egy full egyszerű ötlet..
vegyük az ikeás üvegvázákat,és töltsük meg őszi termésekkel..
makkal is gyönyörű,de akármi kerülhet bele..














és amit már mondtam,hogy ha bármilyen őszi gyümölcsöt,zöldséget(na pont articsóka valószínű nálad sincs otthon),de bármi ehetőt kiteszel az asztalra,máris adja a hangulatot..
nem kell mindent eldugni hűtőbe,kamrába..















és ez akár nálam is készülhetett volna,hiszen gyertya mellé néhány füstölő,és szárított ezmegaz..
épp ilyen kaotikus nálam is minden asztal,mégis törekszem arra,hogy mindig minden passzoljon színben és harmóniában..
(drága ancsámmal mindig eldugjuk a tökök mögé a szalvétatartót,ha épp nincs színharmóniában a benne lévő szalvéta a dekorációkkal)...
és a rend is fontos..
vagyis a barokkos túldíszítettség ne legyen egyenlő a kosszal és rumlival..
nagyon nem ugyanaz:)
















ehhez pedig csak egy tökre,és egy tortacsipkére van szükség..
és máris lehet festékspray-t ragadni..



























olyan szerencséd van,hogy hófehér tököd van?
adott a lehetőség,hogy egy szép csipkével elvarázsold..
gyönyörűséges..



























van a családban zöldséges?
vagy annyi tököd termett,hogy csak na?
akkor ne légy rest,rakd végig a kerti járdát velük..
megesz az irigység..




















a végre megjelent színes levelek ezerféle felhasználására ez is egy lehetőség...



 














gyertyatartót bármiből készíthetsz..
simple perfect..

















sétálj egy nagyot az erdőben,most igazán szép..
ha már ott vagy,szedj jóóóó sok bogyós ágat,és máris készíthetsz belőle világszép ajtókoszorút....





















és nahát a lényeg mégiscsak ez:


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése