2011. október 19., szerda

elfelejtettem kötni..



Istenemre,nem gondoltam volna,hogy el lehet felejteni sapkát kötni:D
ha utánaszámolok,tényleg kb 15 éve nem kötöttem,de amikor most belekezdtem,olyan egyértelműnek tűnt az egész..
kétszer ugyan visszabontottam,mert nem találtam el szonjuska fejméretét,de aztán ment,mint a karikacsapás..
a befejezésnél akadtam el..
nem emlékeztem,milyen módszerrel lesz egyszercsak vége egy sapkának..
amivel először próbálkoztam(a végén összehúzva a szemeket),arra ancsa azt mondta az összevarrás után,olyan,mint egy karfiol..
hátfasza..
este már álmos fejjel visszabontottam a fél sapkát,pedig már akkor is csak résen láttam kifelé(ez a hajnali begyújtás leamortizál)..
a b terv már kicsit jobban sikerült(minden tizedik szemet fogyasztottam),de a végén mégsem akart elfogyni a sapka..
anna akkor már visongott ott mellettem,hogy most a karfiol után kötök majd egy csúcsos manósapkát is?
akkor berágtam,és gyorsan lefogyasztottam a maradék szemeket is kettesével..
ez még mindig nem az igazi,de már sokkal jobb..
most olyan,mint egy csövessapka(az a túllógós buggyos fazon),végén egy karfiollal:D
mivel akkor már nagyon fáradt voltam,összevarrtam,lesz ami lesz..
hiába keresgéltem valami sapkaleírást,egy darab kötősújságom került csak elő a rendezkedés után..
hogyan vagyok képes elveszíteni egy kötegnyi újságot egy kicsi házban?
magam sem értem..
szonjuskának mondtam,majd kötök másikat,ha rámvirrad a reggel..
de meg sem várta,hogy megkössem rá a cicafüleket,vagy kitaláljak végre egy működő sapkafazont,felvette úgy melegében,abban billegett iskolába..
(végülis tényleg nem lett nagyon gáz,és ez a megbuggyantott fazon most tarol a zsengéknél)..


régebben annyit kötöttem,hogy már mindenki unta körülöttem..
ennyi év kihagyás után kicsit furcsa..
benne van a kezemben a rutin,de néhány dolog egyszerűen törlődött..
ha most mindenkinek megkötöm a megrendeléseit(az összes lánygyermekem sapkákat szeretne..ilyet olyat..),akkor biztosan visszarázódom..
karfiolt legalábbis már profin kötök:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése