2011. október 26., szerda

cicásos..



valószínű tipikus macskás öregasszony leszek..

az úgy indult,hogy én az a fajta kisgyerek voltam,aki tücskötbogarat hazavitt,és mindegyiket meg is akarta tartani..
volt is mindenem kiskoromban,kutyát kivéve(najó..hát malac meg tigris sem,pedig azt is nagyonnagyon..)
aztán el is mentem biológia tagozatra,hogy majd állatorvos leszek..
vagy bármi,ami állatos..
aztán történt,hogy felnőttem,beleszerettem sok mindenbe,például a filmezésbe,így aztán dekoratőrtől,grafikusig,filmesig sok minden voltam..
egy dolog nem..
állatokkal hivatásosan foglalkozó nem..
pedig a szerelem cseppet sem csitult bennem,csak az exem ezt is,mint minden más törekvésemet,csírájában elfojtotta..

azért macskáink mindig voltak(azokat még ő is elviselte),és amint kitette a házból a lábát és a bőröndjét,rögtön lett kutya is..
kettő is:D
és persze csincsillákat is tenyésztettünk,és mindig van nálunk ilyenolyan rágcsáló is..
na meg a madarak..a halak..
ancsa genetikusan kódoltan persze,hogy aktív állatvédő lett,így sokszor landolt nálunk mindenféle megmentendő kisállat..
pontosan tudta,hogy nekem nem kell kétszer mondani,hogy befogadjunk valakit..
(most már mondjuk fordult a kocka,mert én akarok állandóan újabb és újabb kutyákat,cicákat,és ő ellenkezik)..
most jelenleg 3 cicánk van,és nekem kevés:)
hónapok óta fűzöm,hogy szerezzen nekem vörös kiscicát,de makacsul ellenáll..
szerelmetes barney cicánk ugyanis egyszerűen nem hagyja,hogy szeressem..
belémharap,ha szeretgetni akarom,és ő nem akarja..
és mégis egyre jobban odavagyok a macskákért..

sokáig nem értettem a macskásokat,hiszen a kutyák mennyivel,de mennyivel okosabbak,és hűségesebbek..
már egészen máshogy látom,és sokkal jobban értem a cicáinkat is..
nem szeretnek ők kevésbé attól,hogy a saját törvényeik szerint élnek..
(mollyt egyszer majd megettem,mikor arról írt,hogy úgy szereti a cicáját,hogy napközben szerette volna felhívni)..
na pont:)
annyit,de annyit nevetek rajtuk,és elmondhatatlanul jó érzés,mikor a kisköcsög barney terminátor mellém gömbölyödik..
néhány hete már dorombol is..még a végén 'megjavul'..

tudom,hogy aki sosem élt állatokkal,azoknak ezek kínaiul vannak..
azt is tudom,hogy valamiféle szent megszállottság az,mikor az ember ennyire szereti az állatokat..
pontosan tudom,hogy az állatmentés,állatvédelem pont nem annyi embert érdekel,amennyit kellene(lovelove tündéreimnek,gesztinek és szedernek,hogy őket pedig nagyonis)..
egyet értek a radikális állatvédőkkel is,hiszen van,ahol a szép szó semmit sem ér,és keményebb eszközökre van szükség..
(néha én is meg tudnék taposni embereket,akik állatokat bántanak)..
hadd ne mondjam,hány napig voltam rosszul,mikor láttam egy filmet,hogyan verték le kalapáccsal!! egy ló lábát,ami beszorult a szállítókocsiba,amiben ölni vitték)..
nem hiszem,hogy a barbároknak megteszi egy ejnyeejnye is..

sok mindent tehetsz az állatokért,ha szereted őket..
és nem kell ehhez fanatikusnak lenned,mint én vagyok..
nem kell befogadnod tücskötbogarat,ha nincs hozzá affinitásod..
de abban igenis van felelősséged,hogy akik tőled tanulnak mindent...a gyerekeid..
ők hogyan állnak majd az állatokhoz..
hogy visítva elhúzódnak,ha egy kutya megszimatolja őket(mennyi,de mennyi kisgyerek nem tud mit kezdeni egy kutya közeledésével),vagy tudják majd kezelni a helyzetet..
és kínoznak-e majd macskákat,vagy tudni fogják,hogy azok a kis állatok pont olyan teremtmények Isten szemében,mint ők..
(szinte hallom a felhördülést...fúúúúúj..de az CSAK egy állat)..
nem..
ésszel és értelemmel felfoghatná mindenki,hogy semmi de semmi nincs ok nélkül..
nem véletlen,hogy ezek a teremtmények kísérnek minket földi utunkon..
tudni kell megbecsülni minden élőlényt..









cicáink(barney és mátyás)sanyarú fotelmacska sorsa:D












szonjuska lelki társával,akivel már szinte összenőtt,fülessel..












ancsa,a cicák védőszentje drága,már eltávozott cicáinkkal,malaccal és braunnal..
















 katus rodinnal,akit egy száguldó autós elszólított tőlünk,és akit nem felejtünk..






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése