2011. október 24., hétfő

indul a náthaszezon..



nahurrá..itt a bőr alá szúró eső,a köd,a sötét meg a mindenszar...
pont ezt az arcát ki nem állhatom az ősznek..
a mocsok időnek köszönhetően persze a betegségek is beköltöztek hozzánk,és a háromból két kamaszom halódik..
full náthásak és köhögősek lettek egy nap alatt..
szonjuska persze sztahanovista,így négykézláb is el akart ma kúszni az iskolába(még ilyet gyerekben nem pipáltam),és komoly fenyegetések hatására maradt csak otthon..
(ez is eredmény,tavaly lázasan is fenyegetőzött,hogy hajnalban kiszökik az iskolába,ha nem engedem..noooooormális?:D)
igazolás,és fejsimi miatt a gyerekorvoshoz is elvittem,aki persze rögtön minimálisan 3 napot javasolt otthon párnák közt..
na ott a rendelőben aztán volt egy kis világvége feelingem,mikor az a nemkevés kisnövésű egyszerre trombitált,köhögött és gyakorolta a fülön át lélegzést(köztük az én cseppnyi kiszsiráf kamaszom is)..
gondoltam,itt aztán nem kell nagy fakszni,mindenkinek ugyanazt vénásan..
jézusereje,hogy minden gyerek megfázik ilyenkor..
az enyémeken nem is csodálkozom,mert a magasságukkal fordított arányban csökken az épelméjűségük..
alig egy szál valamiben billegnek,trikó az a 'na hagyjál már lógva,csak nem képzeled,hogy ilyesmit felveszek' kategória..
és speciel már magamra húzom a kamraajtót is,annyira fázom,és annyira elvesztem a komfortérzetem,ők még akkor derekammegmindenem kivan ruhákban masíroznak..
és merjél bármit mondani..

aztán persze jön a megfázás,és én hektószámra főzhetem a teákat(ma délelőtt HATSZOR főztem teát nekik)..
és amikor már tizedszer fordulok a sós zsákkal,amit állandóan melegítgetek,és közben nonstop főzöm a teákat,és osztom a gyógyszereket,akkor már néha kínomban rámjön a röhögés..
és eszembe jut drágadrága Janikovszky Éva könyve,amiben az egész család kifeküdt az influenzában,aztán jött a tarjáni nagymama,aki szabadon engedi a két tyúkot,aztán őt is kirázza a hideg..
azon én mindig olyan jókat visongtam..
most meg csinálhatom élőben:)
csak ki ne rázzon engem is a hideg,mert akkor megnézhetjük magunkat..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése