2011. december 30., péntek

boldogabbat..



mivel jogosan megérdemelt 2 napos pihenőmet fogom tölteni a takaróm alatt(yeeeess..)ezért már ma megejtem a búcsúzást..

tehát kinek milyen éve volt(legtöbbünknek sajnos felejthető),az most talán mellékes is..
az összegzés helyett(amire pedig készültem,de rájöttem,hogy túl szomorú lenne a lista),inkább azt kívánom nektek is,amit magamnak..
hogy vonjuk le a tanulságokat,és minden rosszban találjuk meg a tanítást..
töröljük meg az arcunkat,és nyeljük le a könnyeinket..csíííííz..naugye..
ami pedig olyan nagyon,de nagyon szép volt ebben az évben,abból kérünk szépen még jövőre is..
meg úgy egyébként is kérhetem mindannyiunk nevében,hogy kicsit legyen jobban kipárnázva ez az út alattunk,mert már kékek-zöldek vagyunk..
mindenképpen szeretnék kérni kitartást is jóóó sokat,mert a türelmünk is fogyóban..
mosolyt minden legörbülő száj helyett,és szívből jövő nevetést a sok sírás helyére..
és ha mindez megvan,mi is kéne még..
talán némi csillagpor,hogy szebbnek lássuk ezt a most már cseppet sem vonzó világot..


és ezzel a gondolattal kívánok áldott,békés és sokkal jobb újévet  mindenkinek!


"lelke mélyén mindenki azt érzi,hogy akkor élt teljes életet,ha úgy gondolhat magára,mint akinek az élete nem volt hiábavaló..
és,hogy ezt a helyet,ezt a bolygót,amelyiken éltem,jobbként hagyom el,mint amikor ideérkeztem..
hogy valakinek az életét mélységesen megérintette a létezésem..
ezt mindannyian szeretnénk..
ennek semmi köze az életkorhoz,vagy önmagad megtalálásához..
bárki is lennél,bármennyi idős,csak egy gondolat választ el attól,hogy megváltoztasd az életed.."















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése