2011. december 10., szombat

néhány őrült karácsonyfa ancsának címezve..




ancsán már kitört a karácsonyi díszítés..
kikönyörögte a nagy fánkra a piros díszeket(pedig már sok éve az én szivemcsücske óarany,barnás díszeimet használtuk)..
nahát akkor legyen megint hagyományos a fánk,egyefene..
háncs és rafiamasnikkal,szalma és piros díszekkel,szárított alma-narancs szeletekkel..(ancsa pattogatott kukoricafüzért is akar..háááát...)
szeretem én azt a jóízű népiességet is,csak valahogy leginkább mégiscsak a full fehér,vagy a barnás-arany ragyogás a kedvencem..

ő persze a saját szobájába vett egy hófehér műfenyőt(anyámborogass),amire mélylila díszeket álmodott..
na tessék..
ő bezzeg őrültködhet a saját kuckójában,én meg..
de legyen meg a boldogsága,tudomén,hogy a malackakori fánkat akarja visszaálmodni..
mikor picurkák voltak még,akkor mindig ilyen hagyományos díszeket használtam..
nosztalgia rulez..

már hónapok óta gyűjtögettem neki a netről a jééézusomdeszínes fákat,hiszen tudtam,hogy valami őrületre készül..
és mivel itt egyszerűbb feltöltenem,mint máshol átküldözgetnem neki,ezért most benneteket foglak sokkolni ezekkel az elszabadult ötletekkel..
előre is elnézést a kifinomultan visszafogott ízlésűektől..
ők inkább csukják be most a szemüket:D
a szintén zizzenteknek pedig jó szórakozást!


színátmenetbe rakni a gömböket..yesss..ez nagy ötlet..

















na ez nekem már a túl sok..
de hát ízlések és pofonok:)
mondjuk ruhában abszolút el tudnám képzelni..
bohócképző:D
















ezt még be tudnám fogadni,egyefene..
a szárnyas malac mindent visz..
na azt kérem:)


















ez egyszerűen tökéletes..


















és itt a fehér műfenyő..
minden színnek kitűnő alap,az már tény..
ez még nekem is bejövős..
ámerikás,de ehető..




















ez nekem meg már a jézusmáriamiez szint..
katus viszont biztos sikongatna a gyönyörűségtől..
illene is a szobájába..
'pici' barbie babám:D

















és hát ancsa mélylila őrületei itt fekete alapon..
szó mi szó,nem rossz..
sőőőt..





















és a végére savlekötőnek egy olyan kép,ami én vagyok..
na nekem EZ a szép:)

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése