2011. december 3., szombat

egy kis közlekedés..




Cs.-nél olvastam,hogy mennyire nemnormálisan vezetnek az emberek ebben az ónos ködben..
és hát tényleg..
ha az úton csak egyetlen agyhalott van,az biztosan épp mögöttem/előttem halad..
megy mindenki gyökkettővel,mert még gyalog is seggreesik az ember,ha nem vigyáz(igen..én is sikítottam tegnap óta párszor..és én is lábon maradtam végül..hiphiphurrá:D)..
de vannak a kockaladások(annak az autónak már tényleg minden mindegy),és egy komplett leszúrt rittbergert előadnak az úton,Istent embert nem ismerve..
tényleg nem tudom,néhány ember hová teszi a józan eszét..
ettől a téli csúszós időtől egyébként is rémeket látok,mert kétszer törték össze az autómat(ráadásul centire PONT ugyanazon az útszakaszon..igen..azóta inkább kerülök)..
és mindkétszer úgy,hogy megcsúsztak a kanyarban,majd hiába álltak rá  2 lábbal a fékre(egyébként gratulálok azoknak,akik a jégen csúszva még satuféket is nyomnak),úgy szálltak belém,mint egy rakéta..
ja..hogy esetleg az útviszonyoknak megfelelően kellene vezetni?
ugyanmár..minek az..
jézusereje ne hagyj el..

én sem arról vagyok híres,hogy lassan vezetnék..
(hmm..izé..tudom..ezen majd változtatnom kell)..
Cs.egy ominózus szilveszteren ott sikítozott mellettem az anyósülésen,pedig tényleg csak majdnem haltunk meg kétszer:D
szóval én igyekszem,meg minden..
és akkor eresztem el a sebességet,amikor lehet..
de amikor nem lehet,akkor igenis úgy cammogok,mint egy reumás csiga..
mert annyira nem vicces korcsolyázni 4 keréken..
tegnap este hazafelé pedig tényleg majdnem gyalog mentem,olyan óvatosan vezettem,mégis kétszer kellett előadnom a jobbra sodródom-balra sodródom magánszámot..
még szerencse,hogy a keményen lefagyott hátsó kis utcákban adtam elő,ahol használhattam a 2 sávot egyszerre..(csak egy tétova gyalogos látott,ő meg inkább nem szólt..örült,hogy megúszta:D)..
tehát kedves tévénéző gyerekek,én arra kérnék mindenkit,hogy amikor ilyen szutyok idő van,akkor húzzon zoknit a cipőjére közlekedjen úgy,ahogy azt a körülmények megkívánják..
vagyis L A S S A B B A N..
thanks..














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése