2011. december 16., péntek

néhány karácsonyi ötlet az utolsó percekre..



az körülbelül körvonalazza a karácsonyi készültségemet,hogy a laptopon még őszi a háttérképem..
pedig milyen gondosan szoktam kiválasztani azt a téli képet,ami aztán majd reményeim szerint jól felkészít a karácsonyi zizzegésre..
most minden nap rezignáltam veszem tudomásul,hogy még mindig a szines levelek integetnek,nem a téli táj..
hová süllyedtem..
de őszintén,még arra sincs energiám,hogy egy kattintással egy akármilyen valamilyen téli képet betegyek..
talán az is van,hogy aligalig futottam bele mostanában olyanba,ami ráadásul igazán tetszett volna..
faramuci egy ízlésem van,mert szeretem a barokkos túldíszítettséget,na de abból sem akármilyet..
úgyhogy nehéz a kedvemre tenni,tudomén..

az ünnepekig már minden egyes napomat a dolgozóban töltöm,így valószínű ismét fejjel előre fogok beesni szenteste a fa alá..(ahogy minden évben:(
és még szerencsésnek is mondhatom magam,hogy mindezt az ünnepi forgatagot nem egy zsúfolt plázában dolgozom végig..és mégis..
esténként olyan kicsavarva érek haza,hogy épp csak fürödni és enni van erőm,és már szédülök is az ágyba..
telefonon instruálok mindenkit,mit vegyenek,kinek és hol,mit és hogyan képzelek..
ha nyáron megvennék mindenkinek mindent,persze nem így lenne,de hát én azért alapból normális is vagyok,tehát ilyenkor kapok csak észbe,ahogy majdnem mindenki más..
és hiába van ez az idei megállapodásunk családilag,hogy pénz híján senkinek semmit,azért tudom,hogy mindannyian igyekszünk a semmiből mégis valami meglepetésfélét összehozni..
lényegesen egyszerűbb lenne,ha újra lenne időm normális életre,mint régen,és akkor kézműveskedhettünk volna a lányokkal,és gyárthattunk volna ajándékokat mindenkinek..
így most egy dolgot terveztem be saját gyártásra idén,de még azt sem csináltam meg..
ha hétvégén élve hazajutok,talán szorítok rá időt..
(muszájmuszáj..most már tényleg)..

pontosan tudom,hogy ez az egész nem az ajándékokról szól..
és,hogy nem az a lényeg,meg ilyesmi..
én részemről sokkal jobban is szeretem a készített ajándékokat..
így érthető,hogy ilyen szemmel nézelődöm mindenhol,ötletek után kutatva..
néhány kedvencemet idepötyögöm,hátha valakinek több ideje van,mint nekem,és még gyorsan elkészítheti a finisben..





fahéj gyertya..
na ez nekem duplán is agybajom,mert külön a gyertyát,és külön a fahéjat is imádom..
így együtt aztán meg főleg..
nem tartok most kiselőadást gyertyakészítésből,ezer helyen megtalálható(bár kicsit túlspirázzák mindenhol)..
valójában full egyszerű,egy gyerek is elkészítheti(nálunk minden lányon kitört már egyszer ez a téboly)..
és ha talpas kanócot használunk,vagy csavart kötünk a kanóc végére súlynak,akkor végtelenül egyszerű..











na én speciel ilyet nem tudok készíteni,de tudom,hogy sokan viszont igen(pl a lányok is)..
így az olyan elvetemülteknek mint én vagyok,akik imádjuk az ékszereket(a minél több a legjobb:D),azoknak lehet ezzel is meglepetést okozni..

















egy olyan családban,ahol ennyi ivarérett nő van,mint nálunk,valahogy sosincs elég hajcsatt(meg semmi más sem)..
ezen a gondon segíthet ez a filléres ötlet..
csak olcsó hajcsatt,és gyöngyök kellenek hozzá..
és a végeredmény magáért beszél..









ha lenne annyi időm,amennyi nincs,biztosan sütnék ilyen csodaszép karácsonyi sütiket ajándékba..
én legalábbis nagyon örülnék ilyesminek(bár sanszos,hogy sajnálnám megenni:D)













kedvenc ajándék..a könyv..
ilyen mennyiség sajnos ma már luxus kategória(na EZ engem mélységesen felháborít amúgy)..
de ha mégis vagy olyan szerencsés,akkor egy ilyen kedves dedikálással még nagyobb örömöt szerezhetsz..














szinte minden gasztroblogban találhatsz ötleteket,hogy milyen csinos kis pakkokat állíthatsz össze konyhai alapanyagokból..
úgy őszintén,én ezt brilliáns ötletnek tartom..
(és remek ajándék az olyan elfoglalt embereknek,mint én is,akik alig tudunk előfordulni a konyhánkban)..




















igaz,hogy gyorsan romló,de remek ötlet egy narancsot(pomelo) használni cserépnek..
nekem bejövős..
illatos is..szép is.. 












a sort mi zárhatná más,mint gyertya..
ez csak arra bizonyíték,hogy nem kell gyertyaöntővé válnunk,ha nincs rá késztetésünk,elég hozzá egy magában már szép gyertya,egy ragasztópisztoly,és némi kerti ezmegaz..



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése