2011. december 6., kedd

barátaim..a csillagok..




én csak szólni szeretnék,hogy irigykedjetek,hogy nekem olyan barátaim vannak,amilyeneket mindig is szerettetek volna magatoknak..
(jóvanna..biztos nektek is van ilyen,de ez most rólam szól:))..
mert az én barátaim nemcsak főállású életmentők,és időnként az ágyam szélén üldögélve rángatnak vissza az életbe..
hanem igenis mindig és mindenben számíthatok rájuk..
mert vegyük csak a mai napomat..
beszaladt hozzám Zsuzsi egy isteni finom házi puszedlivel,és kaptam puszikat és ölelést is..
E. felhívott,hogy bár sosem vagyok otthon(hmm..igaza van),ezért a kapura akaszt egy szatyor fonalat..
mazsolám felhívott és már a hangját hallva is jól vagyok..és a szeretete az én oscarom..
drága J. és Lili pedig nemcsak felhívnak,ha fájós vagyok,de még szívmelengető angyalokat is küldtek sms-ben..
ma épp nem,de Cs-t sem hagyhatom ki,mert ő aztán meg tényleg szegény főállású mentorom..és mindig ügyeletben van mellettem..

úgyhogy leszögezhetem,hogy nekem vannak a világon a legodaadóbb és legjobb barátaim..
és akkor még nem is ejtettem szót a virtuális szeretteimről,akik épp olyan közel vannak hozzám,ahogy kell..
szeretem őket is tiszta szívemből..

az valahol elgondolkodtató,hogy szinte mindegyiküket a loveboxról ismerem..
és az az ezer évvel ezelőtti regisztráció nekem csak csupa jót hozott az életembe..
szerelmet is nyilván(amik jöttek és mentek),de ami sokkal fontosabb,hogy barátokat..
igaz barátokat..

és valamikor sok éve épp így karácsony előtt állt össze a mi kis csapatunk,azon a mézeskalácsozáson nálunk a régi házban..
amikor olyanok jöttünk össze,akik sosem láttuk egymást,viszont éjszakákat átbeszélgettünk a neten..
és az annyira de annyira jó volt,hogy utána gyorsan még karácsonyi buliztunk is ajándékozással,és a programok utána csak sorjáztak szép sorban..
felsorolni is nehéz lenne a nyaralásokat,színházakat,kiállításokat és a bulikat..
voltak persze lemorzsolódások,bár drága  J. és P.az első szóra jött kiköltöztetni és 2 év múlva beköltöztetni..
drága J...te pedig tudod,hogy a szívem csücske vagy,és az,hogy Lilit is elhoztad az életembe,és már a pici Ádámot is..na az az én igazi kincsem:)
na..hát így lesz az embernek egyszercsak fogadott családja..
barátokból..

mert van nekem egy igen kiterjedten nagy igazi családom is(most főleg nagynak tűnik így egy térbe bezárva),és van mellette egy fogadott is,a barátaimból..
akik épp olyan közel vannak  a szívemhez,mint a vér szerintiek..
és épp úgy az életemet tenném rájuk,ahogy tehetik ők is rám nyugodtan..

sokszor mondják,hogy az nem lehet,hogy én mindenkit ennyire nagyon szeretek..
meg cukormázas,meg ugyanmár..
pedig nem szeretek minden embert(pedig igyekszem erősen)..
gyarló ember(is) vagyok,így vannak negatív indulataim is..
de azt leszögezhetem,hogy akik a barátaim lesznek,azokért bármikor bármelyik percben meghalnék akár..
hogy éppúgy nem gondolkoznék rajta egy percig sem,mintha a gyerekeimről lenne szó..
mert a baráti szeretet is lehet tengermély és feltétel nélküli..
és én így..ilyen mélyen szeretem a barátaimat..

mert én egy végtelenül szerencsés ember vagyok,hogy ennyi embert szerethetek,és ennyien szeretnek..


Cs. ne ölj meg,de ezt a régi ezeréves mézeskalácsozós képet találtam csak,a tavalyiról nincs is képem..valaki?:D







itt a lányok még full kicsik voltak(katus és szonjuska)..
a vörös lány csak átmenetileg kapcsolódott hozzánk P.miatt..(aki azóta már ezer éve mással él)..jajj ez az élet:)..
Cs. mosolyog ott szemben(ok..ezért kaphatom a tockost:P)..
a társaság többi része takarásban..
ők bizonyítottan szintén jól érezték magukat:D..
és nyakig lisztesek is lettek..
mint mindenki minden évben..
és P.abban szőke parókában..
nahát..








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése