2011. december 27., kedd

túl a karácsonyon..



épp olyan volt a karácsony,ahogy szerettem volna,vagyis pihenős..
félájultan töltöttem,ki sem dugtam az orrom 3 napig..
hosszú hosszú hónapok óta nem volt 2 nap pihenőm sem,nemhogy 3..
ezért hálával tartozom,köszönömköszönöm..

voltak kajahegyek,sütihegyek is,ancsa brillírozott,és olyan vacsorát hozott össze,hogy hihetetlen..
végig sem tudtuk enni a menüt,mert egyszerűen szétrepedtünk,és minden brutálisan finom volt..
padlizsánkrém,quacamole,halászlé,gesztenyével töltött sertéskaraj,aszalt szilvával töltött csirkemell,grillezett harcsafilé,majonézes kukorica,tzatziki,görög saláta,mexikói rizs...és vagy 5 féle sütemény..
nahát ne tudd meg:)
varrás mentén repedtünk..
feszültség sem volt,kiabálás sem esett,pedig megint megküzdöttünk az égősorokkal..
(ki érti ezt,hogy bármilyen rendben is teszed el az égőket,mire a fára kerülnének,már kibogozhatatlan csomóvá válnak..)
szép is lett a fa a mézeskalács és piros díszekkel,jó volt ez a kis nosztalgiázás..
ment minden nyugiban,békességes csillagporos karácsonyunk volt..
sikerült a semmi kis pénzünkből annyi ajándékot összevarázsolnunk,hogy mosolyt tudtunk csalni egymás arcára..és nekem ez volt az ünnep fénypontja..
anyukám ugyan többször is elvonult sírdogálni,de erre számítottam..
igyekeztem vígasztalni,ahogy lehetett,és végig égett apukámért egy gyertya..
ahhoz képest,hogy nagy kiborulásokra és veszekedésekre számítottam,meglepően nyugodalmas karácsonyunk volt..
és nekem egyenesen életmentő volt ez a 3 napos semmittevés..
(bár úgy éreztem,pont rám férne még egy két nap,de hát ennyi jutott)..
ma már újra csatasorba kellett állni,és így lesz ez szilveszterig..

ahogy olvasom,szinte mindenkin átrohant valami szörnyű vírus az ünnepek alatt,így hálás vagyok a sorsnak,hogy nálunk senki nem beteg,csak mammut bonifácunk..
de inkább orcseppezünk és gyógyszerezünk egy náthás spánielt,minthogy mi legyünk betegek..
és többet nem is szeretnék kérni magunknak az új évre,minthogy minden maradjon majdnem így,ahogy van..
egészségben békességben..
és a 'majdnem' az legyen az a bónusz,hogy azért ne ilyen cifra nyomorúságban..
előre is kösz..




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése