2011. december 5., hétfő

az életem egy bohózat..




és hát tényleg az..nem vitás..
ha néha van egy csendes percem(alig van),akkor még nevetni is tudok rajta..
tegnap késő este még kutakodást tartottam a neten,hogy megszerezzem az eredeti mackókötés mintáját,ahelyett,hogy álomba ájultam volna..
eszem sem sok..
minden áldott nap dolgozom már az ünnepekig,gyakorlatilag esélyem sincs kipihenni magam,én meg..
de hát amint letettem a kötőtűt este,befejezve szonjuska sálját(az enyémről ne is kérdezz:D),eszembe jutott,hogy van nekem egy sálam,amit ezermegegy éve kötöttem magamnak mackókötéssel,és én azt mennyire de nagyon imádom..
úgyhogy katus sálját azzal a mintával kötöm inkább..
de amit először kiírtam valahonnan az nem volt ismerős..
kötöttem belőle egy kicsit,de sehogysem stimmelt..
újra rákeresve jöttem rá,hogy sokan írják tévesen a turbánkötést mackókötésnek..
ejj,ennyit vacakolni egy egyszerű mintával..

az egyéb történések pedig,hogy hétvégén átköltöztettem hozzánk anyukámat a 2 kutyájával és a cicájával egyetemben..
és hát nálunk ugye lakott már eddig is 2 kutyus,és 3 cica..
így már 4 kutyával és 4 cicával megspékelve nyugodtan kiírhatjuk a házra,hogy megtelt:D
ez egy ideiglenes állapot,de mindenesetre nem egyszerű..
bár én tényleg csak mutatóban fordulok elő otthon,de a népsűrűség most már elérte a kritikus szintet..
nem volt más megoldás(több kényszerítő körülmény vezetett ehhez a döntéshez)..
most mindannyian próbálunk óvatosak lenni egymáshoz,főleg anyukámhoz,aki még mindig nincs a topon..
ez a helyzet nem az,amit optimálisnak érzek,de végülis mindannyiunknak van egy külön hálószobája,így ha tele lesz egymással a hócipőnk,lesz hová visszavonulnunk..
mondjuk most leginkább egy brazil szappanopera altagozatára hajazunk..
5 nő egy házba összezárva..
ne is gondolj bele:D

egy teljesen hétköznapi nap is elmehetne bármelyik bohózatba..
már maga a logisztika sem egyszerű(ki mikor és hol van éppen)..
szerintem valami faliújságot szerkesztek,ahová mindenki napirendjét felírom,mert így káosz az egész..
ha eddig úgy éreztem,hogy szét vagyok hullva,akkor ez most fokozódott pepitában..
és mikor máskor mindez,mint most az ünnepek előtt,mikor aludni járok csak haza..
az advent nemcsak a gyász miatt lesz most kicsit nyögvenyelős,de ez a kényszerű összeköltözés sem könnyíti meg a csillagporos készülődést..
áhh..nem is erőlködöm most ezen,ebben az évben lesz ahogy lesz..
most úgyis mindenki csak vállatvon,senkinek nem akaródzik díszítgetni és készülődni..
azért kíváncsi leszek,hogy a ma esti mikulásozást azért élvezni fogják-e a lányok..
mert bármilyen lakli nagy kamaszok már,azért ilyenkor pont olyan nedvessorrú kisbabák még,mint régen..
drága kis mucikáim<3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése