2011. december 28., szerda

nyűgösködős..



vannak a világegyetemben olyan napok,amikor semmi sem jó..
senkinek..
legalábbis akárkivel is volt ma dolgom(és két helyen is gyógyítottam ma a bolti roboton kívül),senkinek nem akart összejönni ez a mai jókedv..
(na jó..hát E. jóízű bealvása a kezelésbe azért biztosan javítja a statisztikát)..
nekem is szükségem van az összes hókuszpókusz tudományomra,hogy ne akarjak eret vágni magamon tüstént..
(enya és némi gyertyás-füstölős mantrázás ment meg az idegbajtól)..

és ilyenkor gyakorlatilag keresve sem találja az ember az okot,vajon miért nyűgös és rosszkedvű mindenki..
ha értenék annyira a csillagokhoz,amennyire nem,akkor biztosan lenne magyarázat minderre..
áldott emlékű lovebox,ahol márti mindig frissen ropogósan szállította a csillagállásokat..
mert gondolhatnám,hogy ez egy személyes problémám,hogy tegnap még hangosan énekelgettem az autóban,olyan jókedvem volt(ami egyébként szokásom is),és ma pedig egy sarokba bújnék..
de a jelek szerint nem az..
és délelőtt még tartalékból ment a feltöltés,és osztottam az öleléseket és energiákat,de így estére már nyüszítek..
szeretnék azonnal más munkahelyen,más városban,más országban lenni..
lehetőleg azonnali hatállyal..
visszamenőlegesen is..

ki tudja,miért érzem magam táncos bohócnak(bár vannak ráutaló jelek,hogy annak is tartanak egyesek)..
és ilyenkor világnagy fájdalommal tudok keseregni azon,hogy még mindig nem borítottam senkire asztalt..
egyszer azt is kipróbálnám:)
most csak néhány pofátlan kérésre volt erőm nemet mondani(hiphiphurrá..alakulok)..
és önzőség ideoda(bár ez bőven nem az),végre nem rutinból mondtam igent,hanem bemutattam a középső ujjam..
kezdjenek vele,amit akarnak:)

egyébként is teljesen felháborít,hogy egyre kevésbé élhető ez a világ..
és azt a maréknyi embert,akiben van még szeretet,hűség és bizalom..na pont azokat
kell minden vérszívónak megtalálni..
(üzenném,hogy olyan vagyok már,mint egy szőlőfürt,úgyhogy lehet új gazdatestet keresni,én tele vagyok)..
és kérném azt is az égiektől,hogy ebben a változás előtti hisztériában már hadd ne vegyek részt..
ebben az anyagias világban én már nem találom a helyem..
én már tudom az utam,én már békében vagyok..nem lehetne engem ebben az állapotomban nyugton hagyni?hmmm?..
szívesen húzok magammal sokakat,de NEM tudok mindenkit..
fáj minden kéz,amit elengedek,de nincs erőm válogatás nélkül mindenkit emelni és tölteni,aki kapkod utánam..
a szeretteimet és barátaimat kérés nélkül is bármikor bármennyit ragyogtatom,és övék mindenem..
szeretem őket,becsülöm őket,és bármit megtennék értük..
de nap mint nap találkozom újakkal,akik közül néhányan mellettem maradnak,néhányhoz viszont egyszerűen nincs energiám..
pontosan tudom,hogy mindenkinek meg találnia a saját mesterét,és én nem vagyok mester..nem vagyok tanító..
segítek sokaknak megtalálni az útjukat,de azt,hogy valakiből pránás,reikis,najapis,arolós,agykontrollos vagy kineziológus váljon,azt nem az én hatásköröm eldönteni..
és továbbra is igyekszem mindenkin segíteni,akin csak tudok..

de meg kell tanulnom nemet mondani..
a saját érdekemben..


katus tündéri karácsonyi levelében azt írta:
'mami..egy hibád van csak talán..hogy mindenkit meg akarsz menteni,és közben te fogsz elveszni'..
és mennyire igaza van..











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése