2012. január 11., szerda

semmi sem elég jó..




az összes gasztroblogot kiolvastam,tehát éhes vagyok..
(nem ma fogyok  le azt hiszem)..
ancsa is hiányzik a finom kajáival,már 4 napja fiúzik fehérváron..:(
anyukám mióta nálunk telel,telepakolta a hűtőt és kamrát valami abnormális módon(élével sem lehet bejutni a kamrába,és jóeséllyel fejeled le a falat elbotolva),és mégsincs soha semmi fogamra való..
na hiába,hát nem vagyok én ezekhez a magyaros kajákhoz szokva..
én ancsa olaszosan frappáns finomságaira vagyok kiéhezve..
azt gondoltam,hogy zökkennőmentesen fogjuk venni ezt az összeköltözést,de már mindannyiunknak tele van a zoknija..
anyukám nemnormális módon sürögforog a nap 24 órájában,mindent megcsinálva helyettünk,majd jól a szemünkre hányja..
ha nem ugrunk elég gyorsan,hogy valamit megcsináljunk,már el is végezte,és hallgathatjuk,hogy már megint neki kellett megcsinálnia..
és ilyenkor ugyanazt kérdezzük mindannyian:na de mi a francnak?
el kellene gáncsolnunk,hogy előbb érjünk a mosógéphez?
a 'majd reklámban kiteregetek' válasz neki nem a megfelelő válasz,és már dúlvafúlva masírozik is a lavórral..
egekura..
szépen csendben mindenkit kiidegel ezzel a hozzáállással..
megértem,hogy munkaterápia,meg addig sem gondolkodik..
az első hetekben,mikor próbáltam lenyugtatni,ő kérte,hagyjam dolgozni,neki úgy jobb..
mondtam:ülj le..pihenj..vendégségben vagy,nem munkatáborban..
na de most már átfordult a dolog,és mi lettünk pellengérre állítva,mert nem ugrálunk elég nagy fordulatszámon..
az,hogy valaki esetleg fáradt,netalántán le szeretne ülni kicsit..na ne már..
ő sosem ül le..mi az,hogy leülni?
ezt meg azt meg KELL csinálni..rögtön és azonnal..tegnapra..
fiókokat pakol át,állandóan valaki szekrényét túrja,hajtogatja,rendezgeti..
és ilyenkor valamelyikünk mindig kibukik:na de mi a szarnak?
eddig sem éltünk koszbanmocsokban,és a rumlin is sikerrel úrrálettünk időnként..
nagycsalád vagyunk,sok állattal,hát nálunk sterilség sosem lesz,az tutibiztos..
és a földről sem tudunk majd enni,ha megfeszülünk se..
de ha nap mint nap egy pattogó huszárkapitánnyal kell szembenéznünk,az valami iszonyat fárasztó tud lenni..
jajjmilesz ebből?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése