2012. január 9., hétfő

nemráérős..



unom,hogy hónapok óta úgy kezdem minden hetem,hogy 'ezen a héten már biztosan jobban ráérek majd'..
és nem..
úgy fonódnak egymásba napok..hetek..és hónapok,hogy számot sem tudok róla adni,hová lettek..
Cs.karácsonyi ajándéka lassan már húsvéti lesz,drága J. fülét is mióta készülök már meghúzni,és Mazsolámra sem tudok időtlen idők óta néhány órát szakítani..
vannak olyan barátaim,akik már hetek óta nem tudnak még telefonon sem felhívni..
mikor már századszor mondom azt,'hívj később,pont nem jó',akkor már ég a pofám..
(Maci,hidd el,egyszer sikerülni fog;)
hiszen nem vagyok sem békefenntartó,sem politikus(pfúúúúj),hogy ennyire elfoglalt legyek..
és mégsincs időm semmire és senkire(sorrysorry)..
a rutinosabbak bejönnek a boltba(ugye Zsuzsi?:D),mert ott legalább biztos megtalálnak adott időben..
és jó esetben még beszélgetni is tudok velük..
(én vagyok a legelkényeztetettebb messzi e vidéken,hiszen mindig kapok meglepiket is :*)

annyira szeretnék ráérősebb lenni,de valahogy nem megy..
most is,ahogy bezárok,még rohanhatok volt anyósomhoz masszírozni csupa jószándékból,pedig a délelőttöt épp a drágalátos fiával töltöttem a rendőrségen szembesítéssel..
tényleg,ha mégegyszer végig kell hallgatnom az ómagymária siralmat,és azt,hogy neki olyan rossz,és nehéz,én tényleg valakit szembehányok..
ezt a napomat úgy vitte el az ördög,ahogy volt,és köszönöm a görcsös fejfájást is bónuszban..tényleg csak erre vágytam..
engem mindig úgy kikészítenek az ilyen hivatalos szarságok,hogy a végén még én érzem magam bűnösnek..
sok dologban bűnös lehetek,például abban is,hogy túlhajtom magam,és sem a lányokra,sem magamra nem fordítok elég időt..
bűnös vagyok abban,hogy szeretteimet,barátaimat nem úgy,és nem annyit szeretgetem,amennyit kellene..
bűnös vagyok abban,hogy sokszor vagyok mérges..nagyon nagyon mérges az anyagi gondjaink miatt..
(és még biztosan sok bűnöm van,ami most eszembe sem jut)..

de abban egészen biztosan nem vagyok bűnös,hogy vért izzadva egyedül próbálom eltartani a lányokat..
(a házasságom befuccsolásáért bevállalom az 50-50 százalékot(pedig nem én léptem le egy zsengével),de kellett nekem annyit olvasni..fránya tanulás:)
egyébként ezt pont nem is bánom..jó ez így nélküle..
szabadabb,levegősebb és tisztább..

de nem tetszik nekem,ahová fajul ez a világ..
hová kallódott el már megint a rózsaszínű szemüvegem?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése