2012. január 28., szombat

felhők közül a nap..



a szeretet csodákra képes..

drága öreg malackám tegnap,miután felállítottuk a hasa alatt áthúzott szőnyeggel,imbolyogva ugyan,de talpon maradt..
kint az udvaron már képes volt néhány lépést egyedül megtenni,bár utána elhúzta a feje,és eldőlt,mit a liszteszsák..
de nem adtuk fel,és háromszor is kommandósakcióztunk,vagyis ketten vezettük két oldalról,fogva alatta a szőnyeget,és a harmadik egyengette a lábait a küszöböknél,lépcsőknél..
az egész ugyan bohózatba hajlott,de a végeredmény a lényeg..
vagyis az,hogy sok időt töltött már lábon,és ez mindenképpen jót tesz neki..
olyan örömmel csóválja a farkát,mikor sikerül neki segítség nélkül talpon maradni..
(komolyan úgy látom,olyankor vigyorog:))

már elégedetlenkedik és nyüszög,mikor úgy érzi,itt az idő,és menni kell az udvarra..
olyankor egy kis segítséggel ugyan még,de kibotorkál,és elintézi amit kell..
(a gyerekek kiskora óta nem volt övezett ilyen ováció pisikakit:D)..
szegény öreg mackóm ugyan még mindig kicsit féloldalas,de szerintem sokkal sokkal jobban néz ki,mint eddig..
kedden még egy lyukas kétfillérest sem adtam volna az életéért..
amennyi imát én elmormoltam,és amennyit kezeltem őt energiával,azt kell mondanom,hogy nem volt hiába..
az sem mellékes,hogy pontosan érzi a rázúduló szeretetünket,és a törődésből,ápolásból érzi,hogy neki itt még helye van..
mondjuk halkan megsúgom,hogy pont ezt ingáztam ki a legnagyobb kétségbeesésben,hogy harmadnapra talpra fog állni,és hétvégére sokkal jobban lesz,túléli ezt az egész borzalmat..
az,hogy pontosan így történt,az még a legszkeptikusabb anyukámat is elgondolkodtatta..
egy a lényeg,hogy az elkövetkezendő napokban megpróbáljuk minél többet kivinni a levegőre lépegetni(na sétáról meg futásról még nem álmodunk..szeretne ő,de mindig felborul)..
és mindenképpen hálával tekintek az eddigi javulásért az égiekre..
bármi vagy bárki is hozta őt vissza az elmúlás küszöbéről,és bármennyi idő is adatik még nekünk..
én minden egyes napért hálás leszek,amit még itt tölt velünk..
édes öreg kis szuszorgóm <3





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése