2012. január 6., péntek

hófehérben..hóesésben..




jajjnahát,azzal meg el sem dicsekedtem,hogy bár nem akartam,de hogyan hatott rám mégis a divat..
szóval látom én,hogy boldog boldogtalan mindenféle színű és fazonú usankában feszít,és ilyenkor bölcsen levonom a következtetést:akkor ez most divat..
körülbelül eddig a pontig szoktam eljutni az éppen aktuális divattrendekkel,és nem tovább..
nem úgy most:)
mivel Katus nálunk a divatdiktátor,ezért ésszerű ötletnek tűnt,hogy ezt kapjon karácsonyra..
anyukám,mint megbízott beszerző meg is vette telefonos útbaigazítással az ominózus sapkát,ami rózsaszín,fehér nagy szőrőkkel..
mivel katus a mi házibarbink,ezért jogosnak találtam a rózsaszínt..
és azok a pihepuha hófehér szőrök mindenhol..
jézusom,maga a megtestesült mennyország..
na..ha még nem tűnt volna fel a lelkesedésemből,első látásra beleszerettem..
felpróbáltam,és úgy néztem ki ahogy,egyáltalán nem érdekelt,mert elfogott az az érzés..ez KELL nekem..
de elnyomtam magamban,és dédelgettem az érzést,hogy ez Kata ajándéka..nemnemnem az enyém(szomorú is lettem..fránya szerelem)..
a sors kifürkészhetetlen,és mit ad Isten,másnap Kata közölte,hogy ő már félretetetett egy kockás fülessapkát magának..
ami cseppet sem csupaszőr,és cseppet sem rózsaszín..viszont 'jajj mami ez aztán tényleg annyira de annyira jóóóóól nézki..naaaaaa'...
így esett,hogy a karácsonyfa alatt engem várt a fehér álom,és ettől én olyan boldog voltam,hogy nahát..
és még az sem érdekel,hogy bár ezer éve nem lovagolok meg semmilyen divathullámot,de ez most engem is elsodort..
a hab a tortán mégiscsak a másik meglepetésem volt,ami egy gyönyörű fehér csizma..és mivel?..fehér szőrökkel..naná..
egy az egyben stimmelnek,és szerintem épp olyanok,mint én..
hófehérek és bohókásak..
most válik jogossá a huszonéves becenevem:hógolyó...
bár igazán sértett vagyok,hogy ebben a tavaszi télben egyáltalán nem tudom előadni azt,amire rögtön vágytam,mikor elképzeltem magam bennük..
amint állok talpig pihepuha szállongó hófehérben(kabátom is az,így teljesítve a tetőtől talpig),és közben a nyelvemmel kapom el a hópelyheket..
nahát ez az én téli álmom,és ebből már csak a hóesés hiányzik..
ilyen jól sem álltam még álommal:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése