2011. szeptember 28., szerda

házas,kertes,kandallós..



annak az oka,hogy ilyen szorgalmasan hallgattam,csak az,hogy sikerült valamit benyelnem a lányoktól,és még mindig harcolok vele..
egy ideig allergiának álcázta magát,aztán néhány átvergődött,fuldoklós éjszaka után diagnosztizáltam,hogy ez már régen valami más..
egy ideig próbálkoztam tüneti szerekkel,de az esténként meglepő láz miatt inkább már bevetettem a gyógyszeres segítséget is..
ugyan jobban még mindig nem vagyok(már meg is érkezett a hidegrázás),viszont most már pont nem érdekel..

elkészítettem végre a homoktövises krémet..
az a 10 szemnyi termés,amivel gazdálkodhattam,nem tette lehetővé,hogy gyümölcscentrifugába pakoljam(az edény falán végezte volna a hatóanyag),így a spatulával passzíroztam szét..
hűűű,de mennyei illata van:)
újabb szerelmem született,és az aloe után újra találtam valamit,amiben sok sok lehetőséget érzek még..
feltétlenül az ültetéséről fog szólni ez az őszöm..
szörpnek is isteni lesz,és a szappanokról már előre ábrándozom:)

a házban lecseréltem a folyékony szappanokat háziszappanokra,és bár én élvezem,a lányok egyelőre még lázadoznak..
nem lesz egyszerű a tervezett életmódváltást keresztülvinnem náluk..
nem állítanám,hogy örökre száműzöm az életünkből a tusfürdőket(néha én is szívesen burkolózom parfümillatba),viszont igenis azt szeretném általánossá tenni,hogy ott legyen a választás lehetősége..
és,ha lehet,inkább használjuk a natúrkozmetikumokat..

ancsa a kertet túrja változatlanul,most éppen rózsákat telepít a kerti út mellé..
imádom ezt az ötletét,mert én is odavagyok a rózsák minden fajtájáért..
napok óta kerülgetünk egy leszüretelt növényt,amit tárkonynak hiszünk,viszont egyelőre csak gaz illata van(kép alapján pedig stimmel)..
most megszárítom,de ha utána sem lesz sem tárkony illata,sem íze,akkor jót fogok nevetni rajta,hogy egy bokornyi gazt dédelgettünk egész nyáron..
a sárga tökökből végül ötöt sikerült szüretelnünk,két kisebb ma már be is költözött az étkezőasztalra dekorációnak..
kitört végülis az ősz a házban,előkerültek a mindenféle kerámiatökök,és narancssárgaságok is..
még beszerzek néhány apróbb dísztököt,és helyreáll a lelki békém..
remélem ancsáéknak sikerül valahol száraz kukoricaszárakat tarolni,hogy meglegyen a megálmodott őszi bejáratom..

a szobanövényeket is elkezdtem szép fokozatosan behordani,lemosni..
ez nem túl egyszerű,mert persze a nyáron minden a duplájára nőtt(imádnak az árnyas északi oldalon nyaralni)..
még helyükre sem tudom őket tenni(ancsa szerint útakadályokat képzek belőlük)..szerintem még csak nem találják a nekik való zugot:))
majd kialakul ez is..
a végére mindig úgy néz ki a ház,mint egy dzsungel..
ha azt az óriási fává alakult fikuszt is behozzuk,ami kint terebélyesedik a tornácon,mi már be sem fogunk férni a nappaliba..
de hát vele úgy vagyok,mint a szeleburdi család..
nekem ő családtag,kis pálcika kora óta nevelem,hát csaknem fogom kilökni azért,mert már ilyen óriási lett..
majd bújkálunk alatta:)

ha minden igaz,megoldódik a téli fagyhalálunk is,mert anyukám vett részletre egy kis vaskandallót..
örülök,mint majom a farkának..
a kémény úgyis ott lóg az építkezés óta a nappaliban(tudtam,hogy eljön egyszer ez a nap),így csak rá kell kötni..
mondjuk át kell rendezni hozzá mindent,és valamelyik szekrény el sem fog férni,de hát nehogy unatkozzak az elkövetkező hetekben..
majd ki-bepakolom a többszáz videókazettát,CD-t,DVD-t és műanyagedényt,amik a szekrényekben laknak..
és átpakolok,és húzkodok..és megint pakolok..és majd valószínű mondok cifrákat is,hiszen egy cipősdobozba nehezen fér egy elefánt..
de a végén,amikor már minden a helyére kerül,és kint majd támad a fagy,bent viszont ott fog dorombolni a pici kandalló..
akkor majd nagyon boldogságos lesz,azt tudom..
és úgy fogok rácsodálkozni a házunkra újra,mint egy kisgyerek..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése