2011. szeptember 15., csütörtök

It's a very very mad world...



az átkozott papírozásnak sosem lesz vége:(

bár egy évvel ezelőtt végre jogerős bírói döntés került a kezembe a gyerektartás ügyében(ill nemfizetése ügyében)..de a dolgok még csak ott kezdtek bonyolódni..
és valószínű sohasem fogom megérteni a hivatalok hozzáállását a dologhoz,hiszen pont nem érdekel senkit évek óta,hogy vajon mit adok enni a gyerekeimnek..
(ok..az exemet sem érdekli,de ugye ez meg őt minősíti)..
épp most utasították el ismét az önkormányzatnál a rendkívüli segélykérelmet(évek óta rendszeresen ez folyik)..na őket sem izgatja picit sem,vajon miből iskoláztatom be a gyerekeket,vagy miből veszek őszi cipőt és kabátot szonjának,aki nyáron kinőtt mindent..(mondjuk leginkább nem veszek semmiből..hiszen a nincs,az nagy úr..vagy ismét bealázom magam,és kéregetek a rokonoktól..faszomkivan)..

viszont egy éve mást sem csinálok,csak papírokat tologatok mindenféle hivatalok orra alá,és általában engem aláznak porig mindenhol..
miért is ne?végülis én tehetek az egészről,nemdebár..
a gyámügyön egy oldalnyi listát adtak arról,milyen papírokat nyújtsak be..
ezek között szerepelt,hogy rendőrségi feljelentést is kell tennem,hiába van végrehajtóknál az ügy(akik persze sohasemmit nem tudnak majd behajtani a szegény nyomorult otthontalan állástalan exemtől..röhögnöm kell)..
így ma kénytelen voltam elmenni a rendőrségre,és megtenni a feljelentést..
hát komolyan mondom,hogy úgy megviselt lelkileg,hogy az nem mindennapi..
égett az arcom,piros voltam,mint a retek..
úgy éreztem magam,mint akit megerőszakolt egy cigányhorda..
alapból is utálom a rendőröket(igenigen..családi terheltség..a fél családom rendőr volt..ne is kérdezz a gyerekkoromról)..
én még egy alapjában egyszerű ügyben mentem bejelentést tenni,de el sem akarom képzelni,hogy érezheti magát az,akit tényleges támadás ér,és ilyen emberek..ilyen légkör fogadja..
cseppet sem csodálom,ha fényévente egy nő mer csak panaszt tenni bármire/bárkire..
iszonyat ez az egész..
utálom,hogy ilyesmikre kényszerülök..
utálom,hogy évek óta engem rángatnak mindenhol..
utálom,hogy minden hivatalban engem tartanak bűnösnek,mert veszélyeztetem a gyerekeket,hogy gyerektartás nélkül nevelem őket..
basszák meg..na de mégis...akár le is lövethettem volna az exem..vagy mi a szart várnak el tőlem,de tényleg?
kössem magam oda spárgával a gyámhivatalhoz,vagy a végrehajtókhoz?
hiszen ami hivatalosan elintézhető,én oda mind elmentem..
és semmi,de semmi eredménye..

egy ideig még hittem abban,hogy ha szépszóval nem is,de majd hivatalos úton elérem,hogy az exem fizessen végre..
megsúgom,már nem hiszek semmiben..
már csak azt szeretném,hogy mindenki hagyjon békén..
hogy végre ne én legyek a feketeseggű egy olyan dologban,amiről nem én tehetek..
viszem én a keresztemet szó nélkül jónéhány éve..
igyekszem panaszkodás nélkül megoldani a napi gondokat..
és minden nap újabb gond..
újabb számlák,és újabb üres hűtő és kamra..

tulajdonképpen csak azt szeretném,ha nem kerülne rám több súly,mint amit elbírok..
és jelezném,hogy a hátizsákom már megtelt..


















All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for their daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I want to drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very
Mad World
Mad world
Children waiting for the day they feel good
Happy Birthday, Happy Birthday
And I feel the way that every child should
Sit and listen, sit and listen
Went to school and I was very nervous
No one knew me, no one knew me
Hello teacher tell me what's my lesson
Look right through me, look right through me

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very
Mad World
Mad World
Enlarging your world
Mad World.

  
Őrült világ
  

Körülöttem ismerős arcok
Kimerült helyek, kimerült arcok.
Élénkek, készek a mindennapos versenyre
Sehova nem mennek, sehova nem jutnak,
A könnyük elhomályosítja a szemüket
Kifejezéstelül, kifejezéstlenül
Lehajtom a fejem, hogy elrejtsem a bánatom
Nincs holnap, nincs holnap

Kissé nevetségesnek látom
Ez egy kicsit szomorúnak
Az álmok, amikért meghalok
A legjobbak, amiket valaha megálmodtam,
De túl nehéz ezt szavakba önteni.
Nehéz elfogadni
Hogy az emberek csak körbe-körbe rohangálnak
Ez egy nagyon, nagyon
Őrült világ
Őrült világ

A gyerekek a boldogság napjára várnak,
Boldog szülinapot! Boldog szülinapot!
És érzem, amit minden gyereknek érezni kellene
Csak ülök és hallgatok, ülök és hallgatok
Ideges voltam,mikor iskolába mentem
Senki nem ismert, senki nem ismert.
Jó napot, Tanár úr, mi a mai lecke?
Nézz a szemembe, nézz a szemembe

Kissé nevetségesnek látom
Ez egy kicsit szomorúnak
Az álmok, amikért meghalok
A legjobbak, amiket valaha megálmodtam,
De túl nehéz ezt szavakba önteni.
Nehéz elfogadni
Hogy az emberek csak körbe-körbe rohangálnak
Ez egy nagyon, nagyon
Őrült világ
Őrült világ
Felnagyítod a világodat
Őrült világ





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése