2011. szeptember 9., péntek

annyiszor van igazam,ahányszor csak akarom..







én ezt az embert szeretem..
igen régóta..
és akkor is szeretném,ha nem lenne buddhista..
így meg aztán főleg:))

nem állítanám,hogy a kft életem legnagyobb zenei élménye lett volna,de azt el kell mondanom,hogy amiben laár ott van,azon rajta van a keze nyoma..
és azt hiszem,hogy gyakorlatilag többet nem is kívánhat az ember ettől a világtól,mint azt,hogy ott hagyhassuk rajta a nyomunkat..
(valahol titkon mindannyian ebben reménykedünk..a jelenlétben..)
láttam őt számtalanszor itt-ott műsorokban(magánemberként is)..és egy dolog mindig elmondható volt róla..
önazonos..
hiteles..

ez a mérce a legtöbb ma népszerű ember számára átugorhatatlan akadály,és valahol a léc alatt futkosnak csak..
azt gondolom,hogy bármibe is fog az ember az élete során,egyetlen módon kerülheti el azt,hogy bohóccá váljon..
úgy,ha azt,amit csinál,őszintén és szívéből teszi..
én Laár Andrásban(abszolút jogosan nagybetű) nemcsak a humoristát látom,és nemcsak a hitét,útját megtalált megvilágosodottat..
benne látom azt,ami számomra széppé tesz egy embert..
humor és harmónia..
hit és alázat..

nagyon nagyon fontos az életemben a humor..
a lányokkal mindannyian megszállottan rajongunk mindenért,amin nevetni lehet..
mi nemcsak a friends minden mondatát fújjuk kívülről,és idézgetjük egymásnak(tudom,hogy agyrém...ne is mondd:D)..
de bizony a besenyő család repertoárja is a szókincsünk része..

nem tudom,hogy mennyire beteges,de a csajok is úgy választanak barátokat,hogy ki érti a szavukat..
és ha valaki vevő a humorra,és számára evetke nem egy rágcsálófajta,akkor minden ok..

tudom,hogy lehetne szomorkodva is létezni ebben a zilált világban,de nálunk igenis napi szintű az egészséges röhögés..
teli szájjal..könnycsurogva..


és ezt én még ennyi év után is visítva nézem végig..
felülmúlhatatlan..
drágadrágalaárandrás<3





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése