2011. szeptember 3., szombat

pumpkin megszállott..



van nekem egy titkos szenvedélyem..
(hmmm..izé..talán több is van,ha jobban belegondolok:D)..
most azonban ősz táján a tökimádatom uralkodott el rajtam kóros mértékben..
nem mintha nyáron kevésbé szeretném őket(a kertünkben cseperedő naaaagy sárgákat simogatni szoktam,ha senki nem látja)..
nem..szóval nem az ennivaló tökökről van itt szó,hanem az úgynevezett pumpkin-okról..



teljesen beléjük vagyok szerelmesedve(ancsa ezért is ültetett idén,mert nekem az isten tökje sem elég soha...)
ők faragni akarják,én meg kitenni őket ideoda..
leginkább mindenhova:D

annyira gyönyörű a színük,hogy ahogy ott virítanak a kert végében,már alig tudom türtőztetni magam,hogy ne szüreteljem le őket..
mikor előadtam a lányoknak,hogy sürgős project lesz beszerezni egy kazalnyi száraz kukoricaszárat,akkor furcsán néztek..bolondanya..
(pedig lesz nekem olyanom,ha addig élek is)..
a régi házban összehoztam egyszer már ezt az ajtó elé kirakodós őszi gyönyörűséget,de zsengéim erre már nem emlékeznek..
ezt szeretném kihozni belőle:



nekem ez az,ami igazán bejövős..szalmabálával(na azt vajon honnan szerezzek?),kukoricaszárral,rozsdaszínű krizantémmal és sooooook sok tökkel..
azt a két fehér virágtartót az előtérben azért mégis megvétóznám..az oda nagyon nem..


ötleteket keresve rájöttem,hogy nem én vagyok csak ennyire flúgos,sokaknál többszázas képgyűjteményt találtam csak tökökből:D
és amikor láttam,hogy ez a gyönyörűség fehérben is létezik,akkor nyílt csak ki igazán a szemem..
wooow..tehát akkor mindez előadható hófehérben,gyenge pasztellekkel is..
leteszem a hajam..ilyen is kell nekem..mostazonnal..




a feldíszítésüket illetően is ezermegegy ötletet találtam,bár nekem így a maguk természetességükben tetszenek legjobban..
de hát megértem én a lányokat,hogy a töklámpás farigcsálás milyen jó buli..
és az tényleg gyönyörű,mikor megyek haza,és ott égnek a tornácon a lányok töklámpásai..
talán veszek majd nekik faragnivalót,mert a mieinket túlságosan megszerettem ahhoz,hogy szétvagdossák(normális-e vagyok?)..
ezt a mintát kipróbáljuk idén,mert ez nagyon de nagyon..(mondjuk,ha jól látom,ezek kerámiatökök,de a minta a lényeg..)






szóval tehát már csak szalmabálát,kukoricaszárat,krizantémokat,mécseseket(na abból mérhetetlen sokat) kell beszereznem..
úgyhogy most még kint ugyan a nyár búcsúzik éppen,de mivel ezt nem két perc lesz beszerezni,ezért már most ráizgultam a dologra..
nehogymár felkészületlenül érjen az ősz:D












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése