2012. február 21., kedd

zsongás,bongás..



éjjel szerelmemcica a párnámra feküdt,míg le nem húzta a lázam..
(valami kórság fészkelt a fültőmirigyembe..fáááájfájfáj..)
pedig egyébként az ő számára fenntartott-kibélelt karosszékben alszik(elkényeztetett büdös dög:D),és soha nem jön az ágyamba..
úgy látszik tényleg nem álmodtam azt a lázasságot éjjel..
addig dorombolt,míg el nem aludtam újra..
lávlávláv..

egyébként pedig annyira itt a tavasz,hogy engem cseppet sem érdekelnek a hófoltok,meg ijesztgetések a leszméghideg pártiaktól..
már múlt hét végén éreztem a véremben,hogy a hó alatt már dübörög a tavasz..
és aki akkor kinevetett,annak üzenném,hogy igazam volt..már megint :P

tavaszi képeket gyűjtögetek(lesz itt húsvéti ötletparádé bőven),és tudatosan alulöltözöm állandóan(már olyan nagyon utáltam hóember lenni)..
(ne csodálkozzak,ha összeszedek mindenfélét..ejnye)..
elhatároztam,hogy textilrépákat fogok varrni a bejárati ajtóra..nézd nézd nézd..




















annyi de annyi jót találtam a sok szörnyűséges kép között(én nem tudom miért,de olyan kukacoskodós vagyok,ha dekor dolgokról van szó)..
kevés dolognál sikongatok,de ha igen,akkor szerelem rögtön..
így tehát még rostálom a kínálatot,aztán nyakatokba öntöm az ötleteket:)


ancsának is gyűjtöm az esküvős képeket(nem mintha ilyesmit tervezne,hiszen épp most egyetemre készül,na de hát időben fel kell ám készülni..háddenem?:D)
ancsurkám már rettentően készül a tavaszi kertészkedésre..
hónapok óta vásárolgatja,gyűjti a vetőmagokat,fajtánként csoportosítgatja,nézegeti..(megzabálom)..
2 hete el is vetette a paradicsom és paprika magokat,most ott nyújtózkodnak már a pici palánták a szobájában..
minden nap megmutatja,mennyit nőttek,és simogatja őket(anyjalánya:D)..
tegnap leszúrt,és azt mondta,hogy én Egy Nagy Fonal Nem Megérdemlő vagyok..
mert szülinapomra hófehér puhaságos fonalat kaptam tőle,és még neki sem álltam a sálnak,amit abból terveztem(igazigaz)..
de bevallottam neki,hogy sajnos annyi fonal a sál harmadára lenne csak elég,így a kudarcélményt akartam elkerülni azzal,hogy neki sem kezdtem..
(a lustaságomról mélyen hallgattam:D)..
ha rámszakad a még nemlétező bőség,akkor feltétlenül kipótolom a fonalat,és meglesz az áhított puhafehérséges csipkés sálam..
elméletben már készülök,mert úgy olvasgatom a kötős blogokat,mint a gasztroblogokat..étvágygerjesztőnek:)
aztán a megvalósítás sokszor elcsúszik egy apróságon(leginkább idő és pénz)..
de elméletben én már annyi de annyi finomat megfőztem,és annyi csudaságot alkottam..:)
azt mondom,hogy a szándék a lényeg..
és én legalább még akarok..
jujj..ez csúnya szó..nem szeretem..
tehát én még legalább szeretnék..
szeretnék szebbet jobbat annál,ami éppen adatik..
és ezért igyekszem is megtenni a legtöbbet,amit tehetek..
és pont ezért lesz egyszer majd sokkal de sokkal jobb:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése