2012. február 2., csütörtök

szülinapi kívánság..



a körülményekre tekintettel nem volt tegnap nagy örömködős ünneplés,de azért csak volt egy kis meglepetés..
mire kivackolódtam a fürdőből,ahol végre víz folyt a csapból(Isten áldja,aki 'feltalálta' a tisztálkodást:D),addigra kint lógtak a happy birthday feliratok,és megtálalva vártak micimackós zsúrszalvétával(cukorság)..
mivel nem vagyok nagy tortafan,ezért egy kisebb kupac profiterol(na azt viszont íííígy szeretem) tetejébe szúrták az egyszem gyertyát..
és volt éneklés és összepuszilgatás tiszta szeretettel(nyálasan meghatódott vagyok)..
Istenemre nem kell nekem több a boldogsághoz:)
egy csepp nyugalom,egy kis odafigyelés és törődés,és én már boldog is vagyok..

ha már szilveszterkor elmaradt,egy rövid kis számadást most nem kerülhetek el..
az eltelt egy évem igen sűrű volt..
majdnem férjhez mentem és majdnem meg is haltam..
a betegségem és a szakításom nyomán jelentős fejlődésen mentem keresztül,így az évadzáró tragédiákat már megerősödve vészeltem át..
ebben az évben ért a csapás,hogy extrém rövid idő alatt veszítettem el a nekem fontosakat..
a szívem lelkem cserepesre tört..
a halál túl sokszor és túl közel csapkodott hozzám ebben az évben,és ezért nem volt kérdés,hogy mit kívánjak a gyertya elfújásakor..
nem hiszek a babonákban,a kimondott szóban viszont igen..
így hiszem,hogy az,amit tegnap kívántam,hogy minden szerettem egészséges és boldog legyen(szerintem igenis ér az,ha nem önös érdekre használtam el a kívánságom)..az igenis teljesülni fog..
szívem minden szeretetével melegítem a hozzám közel állókat,és engem ez tesz a legboldogabbá..
nem kívánok magamnak mást az elkövetkező évemre,mint azt,hogy továbbra is legyen egészségem és erőm ahhoz,hogy másoknak segíthessek..


mint dupla vízöntő,mi mással is köszönthetném magamat,és a február beköszöntét,mint egy igazi angyallal..(és ezt az angyalt én annyira de annyira szeretem..Istenem,mennyire gyönyörű és sugárzó..)
mert angyalok nemcsak női testben inkarnálódhatnak  ;)











ezt pedig neked ígértem Zsuzsi:)
a legszebb dal a legszebbtől..
sok éve már..és a szerelmes rajongás nem múlik bennem(csak zavar a sok tehetségkutatós feldolgozás)..
ezt csak ő..
ezt így..szívtől szívig..senki más..















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése