2012. február 7., kedd

női és férfi szerepek..



igazán letehetnék arról a meggyőződésemről,hogy mindent el tudok intézni..
valamikor hetekkel ezelőtt szétrongyolódott az ablaktörlőmön a gumi,hát vettem egy újat..
idáig még olyan egyszerű volt..
amikor feltettem,még akkor is egyszerűnek tűnt..
adott volt egy horog szerű dolog,amibe beledugtam a belevalót..(ejj a szakszerű szőke mindenemet:D)..
ugyan semmi kattanás,vagy megerősítés nem történt,hogy a dolog a helyén van csutkáig,de mivel bekapcsolva flottul törölte az ablakot,hagytam annyiban a dolgot..
használtam is azóta hibátlanul..
mígnem ma hazafelé nem autóztam pestről,és az olvadó hólével nem fröcsköltek telibe percenként..
aztán az egyik spriccelés-ablaktörlés közben úgy nem döntött az ablaktörlőlapátom,hogy el nem száll a nagy kékségbe..
csak úgy huss..
mivel olyan helyen mentem,ahol esélyem sem volt megállni,így hangosan nevetve mentem tovább ablaktörlő nélkül,és csak reméltem,hogy nem vágtam vele senkit nyakon..
nem szeretnék bekerülni az esti hiradóba,hogy lefejeztem egy gyanútlan járókelőt egy ablaktörlővel..:)

ez az eset hűen rekonstruálja egy egyedülálló nő küzdelmeit..
mikor 5 nő él egy fedél alatt,és egyszerűen minden apró vacakra meg kell kérni valakit..az húzós..
ettől én már idegrángást kapok,és inkább megoldom egyedül..
ez legtöbbször sikerül is(jónéhány éve élek egyedül),de azért néha előfordul,hogy a fagyi visszanyal..
pedig tudom,hogy kérhetnék segítséget(drágadrága autószerelőm most idejön hozzám a boltba az új szerkezettel és még fel is szereli),de Isten látja lelkem,nem szeretek ugráltatni senkit..
tudom..tudom..senki nem lép ingyen egyet sem..
és nem is kívántam soha..
baráti viszonyban vagyok a szerelőmmel,az állatorvossal és a gyerekorvossal is..
már csak néhány asztalos,fűtésszerelő és vízvezeték szerelő barátot kell szereznem:)
de vagyok olyan eszetlen,hogy szégyellem azt,hogyha másra vagyok szorulva..
szégyellem azt,hogyha nem tudok valamit megoldani..
pedig az élet természetes rendje,hogy bizonyos dolgokat a férfiak végeznek(pl.mammutvadászat:D)..
de hát mit is szóljak,mikor ezer éve viszem mindkét szerepet a családban,és nemcsak nekem kell a pénzt is megkeresnem,de a standard női feladatokat is elvégeznem..
szeretnék én is esténként fáradtan hazaérve a munkából leülni nyugodtan egy újsággal a kötésemmel,és nem mosni-főzni-teregetni..
nagyon nincs ez rendjén,hogy egyszerre vagyok apjuk és anyjuk a lányoknak..
nincs rendjén,hogy férfiként és nőként is helyt kell állnom ebben az életemben..

nagyon nagyon vágyom arra,hogy végre hátradőlhessek kicsit,és lehessek csak nő..
aki nem fúr-farag-szerel-éjjelnappal dolgozik,hanem aki a hagyományos női feladatokat viszi a családban..
az egyensúlyt hiányolom..
nagyon..














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése