2012. február 22., szerda

kicsit puffogós..kicsit főzős..



mivel ma tízmilliószoros nap van,így nem mondhatom,amit mondani szeretnék igazán..
így csak annyit,hogy ha nem is tízmilliószorosan,hanem csak egy az egyben szállna vissza a gyámhatóságon arra a nőnek nem nevezhető képződményre mindaz a fekete rosszindulat,amit ont magából,akkor már holnap vinnyogva kapargatná négykézláb a lábtörlőmet..
de hát ugye ma csak szépet és jót:)
tehát kívánom ennek a..ennek..szóval szavakat nem találok szépeket róla..
kívánom neki,hogy legyen alkalma jóvá tenni mindazt a rosszat,amit eddigi életében tett..de kurva sürgősen,különben a rossz sorban fog állni bizonyítványosztáskor..
konkrétan beszennyezett a fekete lelkével..jajjnekem..
(és szerdán az újabb ütésváltásra már ügyvéddel vagy hóhérral kellene mennem azt hiszem:(...)
aummmm...aummmm..
nem hagyom kiütni magam..
aummmm..a világ szép..a világ jó..


mondjuk még nem csitultam le(az utóbbi években nála tett látogatások alkalmával mindig ugyanaz történik: sírógörcsöt kapok,és napokig nem épülök fel lelkileg),de majd dolgozom az ügyön..
például most inkább jól elmesélem,hogy a szükség és az időhiány milyen pipec kis receptet juttatott eszembe..
adva volt ugye a helyzet,hogy ebéd pedig kell..
mert jönnek haza a csicseriborsóim,és olyankor majd éhenhalnak..
de volt nekem összvissz félórám a gyámügyes horror előtt,és egy leolvasztott csirkemellem..
tehát gyors létszámellenőrzést tartottam a kongó hűtőben,és összekapkodtam,amit találtam..
egy almát,egy fél cukkinit,és egy kis zacskó diót..(hmm..izé..hát ilyenek nálunk a szűkös hétköznapok)..
ennyi elég is volt,hogy nekilássak(ancsa kérdésére,hogy mit főzöl mami,csak azt tudtam válaszolni,hogy majd kialakul,én sem tudom:D)..
de akkor most elmondom,hogy alakult,mert a végeredmény durván finom lett,és mosogatással együtt megvoltam fél óra alatt..

a csirkemellet apró darabokra vágtam,és ezzel egyidőben feltettem főni a vizet a spagettinek..
a felforrósított vajon megpirítottam a húst..
a még fehér állapotában mellé dobtam a pucolt diót is,és együtt finomra sütögettem..
valamikor egy fontos lélektani pillanatban mellézuttyantottam a kis kockákra vágott cukkinit és almát is..
befűszereztem,de nem túl erősen,hiszen a vajas almás dió és cukkini alapból nagyon finommá tette..
leszűrtem a megfőtt tésztát,és csináltam közben gyorsan egy kisebb adag besamel mártást is..
fogtam az összes cuccot,a tésztát,a húst és a mártást,és egy nagy tálban összekevertem..
beleforgattam a nyáron lefagyasztott apróra vágott bazsalikomból is egy adagot..
(na ide hiányzott volna még egy kis idő,hogy ezt az egészet sütőben még megpirítsam kicsit)..
de így pirítás nélkül is kettéállt a fülem,olyan finom volt..
(én most így kezdtem a nagyböjtöt hamvazószerdán,egy jó evéssel:D)

úgyhogy mára ezt mentem el magamnak,mint egyetlen kellemes élményt,a többit pedig felejtőre teszem..
és annak örülök inkább,hogy az üres hűtőből is tudok főzni,ráadásul nem is akármilyet:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése