2011. november 18., péntek

megkergült egy világ ez..




amilyen híreket olvasok mostanában lottinál és lucánál(ha jól számba veszem,kb minden ismerősöm hasonló cipőben jár),akkor erősen elgondolkozom azon,hogy nem lenne-e jobb házasság helyett inkább egy barlangban egyedül..
ezt most nem azért mondom,hogy magyarázzam a bizonyítványom,miért is vagyok több mint fél éve egyedül,hanem azért,mert a jövőre nézve erős kétségeim vannak..
az egy személyes döntés,hogy pillanatnyilag nem érzem szükségét egy szerelemnek(majd fogom..nyugi..),az viszont igenis kényszerpálya,hogy még mindig az ezer éve lezárt házasságom szarjaiban ülök..
és ahogy olvasom,bizony egyik férj sem egy matyóhímzés,mikor arról van szó,hogy hogyan kell szénné alázni a másikat(pedig tízből tízszer ők dobbantanak a friss husi miatt)..
belátom,én is úgy gondoltam még a cirkusz kirobbanásakor,hogy minek ide feszültség meg harakiri..
majd úrijómodorban megoldjuk ezt mi csendeskén..
aztán most meg nesze neked gyámügy-bíróság-rendőrség..
és itt most még ráadásul egy olyan birkáról beszélünk,amilyen én vagyok..
máshol másokkal ez a történet valószínű még sokkal durvább..
hát mondja meg nekem valaki,hogy miért kell ennek így működnie?
nem azt firtatom,hogy miért kell valakinek friss pékáru után néznie,ha az otthoni zsömlét már unja..
mert akkor épp kiflire vágyik..
azt már abszolút felfogtam,hogy a hűtlenség a férfiakban genetikailag kódolt(életből felmentettek most leülhetnek)..
azt nem értem ebben az egészben,hogy amikor úgy dönt valaki,hogy borít maga körül mindent,mert a tilosban sunnyogás nem jött be,akkor miért kell ezzel egyidőben egy vödör szart is a család nyakába önteni..
és nem véletlen,hogy most nem csak a feleségről beszélek,hanem az egész családról..
mert itt bizony feleim az érintett gyerek ugyanúgy kap mindent a nyakába..bizonyám..
hogyan tud egy másodperc alatt füstté válni mindaz,ami közös volt bennük..amiért véd és dac szövetséget kötöttek hajdanán..
fel nem foghatom,hogy ilyen esetekben miért nem várható el még az a minimális emberi tisztelet sem,amit más idegen megkaphat..
csóválom a fejem,és elnézem ezeket a férfiakat,akik nem elég,hogy romokat hagynak maguk után,de az egész kupac tetejére még jól rá is szarnak..
vajon mi lehet ez a mentalitás bennük,hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is?
és vajon miért kell ehhez asszisztálnia a gyerekeknek is?
az én energiám nagy része nem is azzal telt/telik,hogy magamat és az érdekeimet védjem,hanem azzal,hogy a mindent eltakaró kötényem mögé rejtsem a szennyet,hogy ne ömöljön minden a gyerekek nyakába..
vajon mennyi mindent lehetne jóvá tenni ezekkel az energiákkal,amik az ilyen piszlicsáré kis napi harcokra mennek el..
biztosan van szép válás is,és harmonikus újrakezdés is,ahol régi és új család békében és boldogságban megfér..
csak olyankor keresem rögtön a disney emblémát,és várom bambit..

szomorú,hogy nem tudom jó szívvel azt mondani a lányoknak,hogy megéri férjhez menni..
hogy egyszerűen nem látom már a távlatokat..
mert olyankor,mikor egy kapcsolat-szerelem-házasság végetér(és sajnos egyik sem örök életre szól),akkor majdnem mindig vér,hazugság,mocsok a vége..
és szeretném azt mondani nekik,hogy de ők majd biztosan szerencsések lesznek,és élnek együtt boldogan,míg meg nem halnak..
erről szól a világ körülöttünk?
ugye,hogy nem..

eszement dolog,de mindezek ellenére épp én vagyok négyünk közül,aki házasságpárti:D
na de mentségemre legyen mondva,hogy az a vágyam,hogy mégegyszer férjhez menjek,az a matematikai adatokat tekintve valószínű már tényleg egy életre szólna(hacsak a leendő párom nem dob majd el egy gyorsabb járókeretesért:))..
egy huszonévesnek viszont nem tudom jó szívvel azt mondani,hogy egy életem egy halálom..a házasság tuti jó móka..vágj bele..
mert nagy valószínűséggel ők is úgy végzik,ahogy majdnem mindenki..a válóperes bírónál..(ha nem,akkor Isten lába a kezükben..tuti képzavar:D)..
őszintén mondom,hogy teljesen tanácstalan vagyok a lányaimmal..
mert talán jól választanak,talán nem..
de egyben biztos vagyok..
hogy nem szívesen nézném végig,ahogy az ő fejükre is ráborul az a szarosvödör..
megkergült egy világ ez..












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése