2011. november 3., csütörtök

amit jó,ha tudsz a krémekről..



na kezdjük talán azzal,hogy gyerekként sokkolt engem először,hogy kik és miket művelnek krémgyártás címén..
nem is tudom hol,de vetítettek nekünk egy filmet az állatkísérletekről(talán az állatkertben azon a felkészítő tanfolyamon,ahol a hasonló állatbolondokat toborozták munkaerőnek)..
mondtam én,hogy komolyan gondoltam ezt az állatokkal való foglalkozást:)
azt,hogy etológusok mit művelnek viselkedés kutatás címén majmok agyával,azt inkább hagyjuk is..jobb,ha nem tudod..
de azt is hasonló borzalommal néztem,ahogy nyuszik,és más kisemlősök szemébe kenegetnek mindenféle samponokat és krémeket..
határozottan emlékszem,hogy olyan fizikai rosszullét fogott el(egy pillanatig sem bírom elviselni,ha védteleneket bántanak),hogy abban az egyben biztos voltam,hogy etológus nem leszek,és keresni fogom az olyan termékeket,amiket nem tesztelnek állatokon..
a fogadalom első részét sikerrel zártam,de a mai napig rossz érzésem van amiatt,hogy nem tudom 100 százalékosan kiirtani az életemből a nyuszik szemébe kent kenceficéket..
egy ideje pedig,mióta alaposabban foglalkozom természetgyógyászattal,és sokat olvasok a témáról,már elborzaszt az is,hogy mi magunk is mennyi de mennyi káros anyagot juttatunk a szervezetünkbe a szépség oltárán áldozva..
nem akarok hamis próféta lenni,és nem állíthatom,hogy mindig minden full egészséges és természetes,amit magamra kenek..(de tényleg igyekszem)..
mivel komolyan illatmániás vagyok,ezért az én térdem is elgyengül,mikor a jól elhelyezett kozmetikai reklámok leterítenek..
szimatolok végig én is lelkesedésemben több polcnyi kozmetikumot,és persze rögtön mindet szeretném is..
mert ideális reklámfogyasztó vagyok..azért..
egy ütős csomagolás,egy bódító illat..és máris lelkes fogyasztóvá válok..


nem fogok senkit az asztal körül kergetni,ha továbbra is marad a tömeggyártású kozmetikumoknál,és csak legyint a kézműves szappanokra,és a természetes alapanyagú krémekre..
azt azonban sajnálom,ha valaki nem érzi annak az áldásos hatását,hogy mennyivel jobb érzés testnek és léleknek is,ha ilyeneket használ..
én saját bőrömön tapasztalom,és ezért hittel mondhatom..
nekem sokkal jobb..
hogy neked jobb lenne-e,nem tudhatom..
próbáld ki:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése