2011. november 21., hétfő

és még mindig a kötésről..




valahogy nem tudok ebből a kérdéskörből szabadulni..
azért sem,mert már célirányosan mindenhol mindenkin azt nézem,milyen kötött valamit visel,és azt vajon hogyan csinálta..(ingerem van rögtön le is számolni rajta a mintát..normális-e vagyok:D)..
és azért sem,mert egyszerre kb 10 darabot kötök egyszerre..
teljesen frusztrál,hogy ennyire elfelejtettem mindent..
mondjuk régen is az a típus voltam,hogy soha nem leírások alapján kötöttem,hanem úgy hasraütve hoztam össze a fazonokat és mintákat..
csak az a különbség,hogy ami régen működött,az most döcörög..
elveszett belőlem az a laza magabiztosság,és tudom,hogy amikor az ember görcsöl valamin,az olyan is lesz..


vasárnap délután kiszakítottam magam az otthoni szanatóriumból(mindenki feküdt valahol..cecelégy járt nálunk),és Cs.-nél kézműveskedtünk..
megalkottuk az adventi koszorúnkat..
és mégegyszer köszi a helyszínt és hangulatot,mert otthon tutira nehezen vettem volna rá magam az alkotásra egyedül..
valahogy csak a kritikai hajlamom hízik ezen a télen,nem pedig az alkotókedvem:)
olyan pontosan meg tudom mondani,mi tetszik,és mi nem..
csak éppen rugdosni kell,hogy azt a jobbat meg is csináljam..
így,hogy nyakig ültünk az alapanyagokban(mind összedobtuk,amink volt),így gyorsan megvoltunk..
az elégedett teázás közben azért nem hazudtoltam meg magam,és rávetettem magam Cs.kötéseire is..(ő is szintén zenész..többet köt egyszerre..)
örömmel láttam,hogy ő is alagutat köt sálnak :D,viszont az tény,hogy egy roppant csinos alagutat,mert a csillogó fonal és a csavartminta nagyon ütős..
viszont beleszerettem a dupla rizsbe vékony törtfehérből(jajjnekem fehérmániásnak)..
úgyhogy valamit muszáj kötnöm ezzel a mintával nekem is..
Sz. azt hiszem,hogy bealázott minket a norvégmintás garbónyakú vállmelegítővel,amiben jött..
na igen..a norvégmintát azt sosem tudtam összehozni..
az a hátul vezetés az nekem kínkeserves..
egyszer kötöttem egy nagy lepkemintás pulóvert,ahol fehér alapon nagy színes pillangók voltak,de ott minden lepkét külön motringról kötöttem..(kicsit polipszerűen néztem ki annyi szállal,de inkább,minthogy vezetgessem,meg figyeljem,hogy nem feszítem-e meg..
naszóval senki ne várjon tőlem ilyesmit,egyébként pedig bármit..

mármint amint visszaszáll az ihletem,ami valahol abban a 15 évben felszívódott..





és ha már pompon..na EZ nekem nagyon bejövős:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése