2011. november 17., csütörtök

energetikai védelem..




azt hiszem,hogy most jött el az ideje annak,hogy önmagunk levédéséről beszéljek..
(hmmm..izé..ez AZ,amit én rendszerint elfelejtek:D)..
pedig pontosan emlékszem,hogy mikor először jártam masszőr suliba,és amikor először beszélgettem 'hókuszpókusz' emberekkel,mindkétszer ez volt az első,amit megtanítottak..
talán nem véletlenül,hiszen a vak is látja rajtam,hogy végtelenül naív és sebezhető vagyok..
drága P..
mikor ott ültél az ágyam mellett,és fogtad a kezemet(tudok nagyon rommá lenni,mikor letarolnak bennem mindent)..
azt mondtad:'cica..ne járkálj meztelenül egy olyan világban,ahol mindenkin télikabát van'..
drágadrága P.
ha tudnád,hogy még azóta sincs télikabátom:)

megtanultam ugyan pontosan mindent..és elméletben megy is a dolog..
gyakorlatban azonban teljesen elhanyagolom..
mikor már érzem,hogy nyomják át belém a negatív dolgokat,mikor már tudom,hogy ebből megint láz lesz(én úgy tisztulok)..akkor kapok észbe mindig..
basszus..megint nem védtem le magam..
és ez abszolút az én hibám..tudomén..
kelekótya egy nőszemély vagyok..
azért mentségemre legyen mondva,hogy egyre hatékonyabban bánok el a belém átvándorló negatív entitásokkal..
mikor először nyomtak át belém valami gusztustalan fekete árnyat masszírozásnál(és tudatosan..szégyellje is magát mélységesen az a fekete fiú ott spanyolhonban)..
akkor még egyáltalán nem tudtam ezzel elbánni..
úgy szédültem,azt sem tudom,hogyan vezettem hazáig..konkrétan az ajtót alig találtam meg,mikor elmenekültem..
arra eszméltem,hogy Cs. ül az ágyam mellett,és fogja a kezem(ööööö..izé..ezek szerint tényleg túl sokat 'foglalkoztatom' a barátaimat:D)..
ő már akkor is erősebb volt nálam(mégiscsak jó,ha egy mágus a legjobb barátnőm:))..
ő égette akkor el helyettem azt a szutykot,amit átpasszíroztak belém..
és bár akkor már tanulhattam volna belőle,hogy ugye azt a fránya télikabátot már fel kellene venni,ilyen eset számtalanszor előfordult azóta is..
volt,hogy egy napig feküdtem utána,mert annyira szédültem,hogy fel sem tudtam állni,és volt hogy egy napig kettőslátásom volt..
a szembejövő sávban is én vezettem:D
(butabuta szőke,hogy így autóba ültem)..
és a lázak..nahát azok tényleg mindennaposak az életemben..

viszont azt büszkeséggel mondhatom,hogy míg régen beletelt egy napba,később pedig egy éjszakába,mire kiégettem magamból a szutykokat,most már néhány óra alatt végzek velük..
hazaérek,ágynak dőlök,fogam csattog,lázam felmegy..és 2-3 óra múlva kutya bajom..
na jóóó..pontosan tudom,hogy akár meg is előzhetném ezeket..
és talán nem lenne szükség ezekre a lázas tisztulásokra..
de hát ezzel segítek..
hiszen mikor valakiről tudom-érzem,hogy hetekig hónapokig elbajlódna egy betegséggel vagy mentális szennyel,és én pedig pikk-pakk elbánok vele..
olyankor nem tudom nem átvállalni..
(hülye vagyok..tudomén..ne is mondd..)

megsúgom,valahol azért ezek rám is jó hatással vannak..
először is erősödöm(egyre rövidebb idő alatt tisztulok)..
másodszor is,minden láz után erősödik az energiám..
utána lévő nap mindig úgy érzem magam,mint akit puha vatta vesz körül(úgy is nézek ki..ez a védelem fehér fényként látható a kívülállók számára)..
ilyenkor mindig szóvá teszik,hogy ragyogok:)
egyáltalán nem az motivál,hogy állandóan karácsonyfaégőként szikrázzak,ez tényleg csak az adomány,ami a gyógyítással jár..

és mindezek ellenére igenis hangoztatom a védelem jelentőségét..
hiszen azért hazudnék,ha azt mondanám,hogy én ezeket nem használom..
nahát kezdjük a kedvencemmel..
én legjobban mantrákat szeretek hallgatni..
ezek engem puha köntösbe burkolnak,és kiemelnek a valóságból..
tisztulásnak és védelemnek egyaránt tökéletes..




a másik,amit leggyakrabban használok,az a fehér fény..
végtelenül egyszerű,és pillanatok alatt feltehető..
elképzelek egy fehér fénygömböt,ami a fejem felett lebeg..
utána azt vizualizálom,ahogy ez a fehér fénygömb fentről lefelé végigfolyik rajtam,és körbeölel..
olyankor még azt szoktam suttogni magamban,hogy kérem az oltalmazó isteni energia védelmét..
ennyi..egy perc..

ha utánatúrsz a neten,ezen kívül még nagyon sokféle technikát találhatsz,én azt gondolom,mindenkinek legjobb kiválasztani a saját módszerét..
mindenki más energetikai térképpel rendelkezik,így biztosan a védelem egészen más módját találja majd hatásosnak..
mindenesetre valamit célszerű használni ebben az Istentől elrugaszkodott világban,mikor nap mint nap támadásoknak vagyunk kitéve..
(és igyekszem végre én is használni a tanultakat:D)..














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése