2011. november 4., péntek

jó és rossz hírek..



a jó..
azt hiszem,hogy az első csatát megnyertem..
mikor ancsa tegnap a nagybevásárlás után kifogásolta,hogy 'nade tusfürdőt azt nem is vettünk',akkor magamban már fogalmaztam is a védőbeszédemet..
hogy majd milyen tudományos állásfoglalást is fogok elővezetni neki..
azért első körben bepróbálkoztam a tekintéllyel..
-"nem vettem,mert ezentúl azt szeretném,ha szappannal mosakodnánk"..
-"igen?ja ok.."

ezt hívják gyors győzelemnek:D

mondjuk az,hogy szonjuska megkérdezte,hogy hogyan is kell szappannal mosakodni(áááááá...),az azért pontosan mutatja,hogy képes egy nemzedék úgy felnőni,hogy csak tusfürdőt és folyékony szappant használ..
mea culpa..mea maxima culpa..
lesz itt még mit rendbe tennem a fejecskéjükben..

a rossz..
ma reggel geszti jutott eszembe,mikor az esedékes ébresztőm előtt jóval már sherry nyünnyögésére ébredtem..
de hiába botorkáltam le,nem akart kimenni..tehát nem pisilnie kellett..
mivel délután esznek,így az éhség sem lehetett..
aztán ancsával közösen rájöttünk,hogy mi lehet ez..
fél a szentem..azért szól..
ugyanis néhány hete ezt random előadja,hogy csak úgy a semmiből elkezd sikongatni..
nem olyan fájósan,kétségbeesetten..
egy teljesen ismeretlen hangon..
ahhoz hasonlít,mint amikor bonifác ellopja valamijét,vagy ráfekszik a párnájára,és ő panaszkodik nekünk..
tudom már jóideje,hogy romlik a hallása,ahogy öregszik szegénykém..
évek óta egyre nehezebben hallja,ahogy hozzá szólunk..
azt gondolom,hogy mostanra jutott odáig a helyzet,hogy már alig hall valamit,és ettől van megijedve..
kint a tornácon is van egy kosara az ajtó mellett,és ő sokszor oda heveredik a kertben való játék helyett..olyan kis szuszóka már:(
valamelyik nap az ajtóban állva szóltam neki,hogy jöjjön már be inkább a melegre,de arról a fél méterről sem hallotta,hiába kiabáltam már a végén..
háttal feküdt cucikám,és nem látott..
amikor megsimogattam a fejét,akkor vett észre,és jött be a házba..
megszakad érte a szívem,ahogy látom,amint napról napra öregszik..
egyre nehezebben jár,és olyan ritkán futkározik már..
komótosan ballag,és minden felesleges mozdulatot kerül..
de ez a süketülés..ez nagyon fáj nekem is..
drága kis malackám,mennyire nem érti,mi történik vele..:(
nekünk sikongat,hogyha nem lát minket..

erre én azt hiszem,még nem vagyok felkészülve..
annyira szeretjük mindannyian(tiszta szív és szeretet ez a kutya)..
és akit az ember ennyire szeret,azt szeretné,ha örökké élne..
csavarodik a szívem,és fohászkodom érte,hogy még soksok évig maradjon velünk..






 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése