2011. november 3., csütörtök

egy kis ezmegaz..



jaja..erről a 4 napos hétvégéről(ami nekem már megint csak 3 volt,és abban is minden délelőtt masszíroztam..ejj a sztahanovista mindenemet)..na erről meg nem szóltam közben..
pedig olyan nagyon meglepő volt otthon lenni világosban,na meg látni,hogy vannak olyan délutánfélék is a világon..
nagy meglepetésemben,hogy nini otthon vagyok,el is rángattam a lányokat sétálni..
vittük a kutyukat is,bár sherry szívem már olyan kis öregesen cammogva tud csak menni..
szonja szerint úgy is visszafordul majd az utca végéről..
nahát jót tett neki a napsütés vagy mi,mert jött velünk végig..csigatempóban ugyan..de végig..
a fiatalság nyargalászott elöl,én drága öreg mackómmal bandukoltam hátul(titokban jól is esett,hogy volt okom néha megállni:D)
egy igazán lájtos kis séta volt,egyáltalán nem vittük túlzásba,hát itt derül ki,hogy milyen ritkán is testedzünk..ejnye..
rutinosan vittem én metszőollót is,ha már egyszer őszi fák közé szabadulok,legyen nekem otthonra mindenféle csudaság..
színes leveleket alig,galagonyát viszont sokat is találtunk..
így esett,hogy lett egy nagy csokor galagonyaág az asztalon,ami lassan múltidő,mert a lányok szorgalmasan legelik..
nesze neked őszi dekoráció:) 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése