2011. november 8., kedd

itt a karácsonyi ajándékgyártás ideje..



ahogy közeledünk a karácsonyi ünnepkörhöz(TELE van minden karácsonyi díszekkel..na ne már..) úgy kezd bennem két gondolat teret nyerni..
az egyik,hogy már régesrégen el kellett volna kezdenem az ajándékok gyártását(venni idén sem tudok senkinek)..és azt hiszem,iszonyat mód el vagyok maradva..
a másik pedig az,hogy idén is sanszos,hogy legjobban nem ajándékra,hanem pihenésre fogok vágyni..
pontosan emlékszem,hogy tavaly úgy zuhantam össze karácsonyra,mint egy tökfőzelék..
és semmi másra nem vágytam,csak arra,hogy pár napig semmit se kelljen csinálnom..
ahogy kinéz,ez idén sem lesz máshogy..
már most elértem azt az állapotot,hogy fáradt vagyok hajnalban felkeléskor,fáradt vagyok napközben,és az estéről már ne is beszéljünk..
tegnap kérdezte M.,hogy mit csinálok esténként..
éééén?..elájulok..kb ennyit..
hazaesem,jó esetben eszem pár falatot,és aztán a lányok szólongatnak..
'mamiiii..megint elaludtál a tévé előtt..menj,feküdj le..'
azt sem tudom,hogy milyen egy este:)
vagyishát este van,mire hazaérek,és akkor meg már olyan nagyon kivagyok,hogy képtelen vagyok nyitva tartani a szemem..
és mivel eszetlen korán kell kelnem,így a szervezetem kiköveteli a 8 órás alvást..na ehhez már korán le kell feküdnöm..
teljesen nemnormális,de ilyen mormota üzemmódra vagyok kapcsolva..
valószínűnek tartom,hogy valamiféle vitaminhiány is állhat az állandó,krónikus fáradtságom hátterében,így muszáj lesz feltöltenem magam télre..
az a többliternyi zöld tea,amit magamba döntök napközben,már nem bír ébren tartani..
és bár ki nem állhatom,elkezdtem főzött kávét inni,mert az legalább ideig-óráig ébren tart..
az a gond,hogy pontosan tudom,hogy mit kellene és hogyan(jártatom is róla eleget a szám:D)..mégsem tudok arra sem időt,sem pénzt áldozni,hogy kicsit felturbózzam magam..
pedig valamit csinálnom kell,mert így úgy járok,mint minden évben,hogy az ünnepekre kikészülök(a boltban is decemberben van a legnagyobb bolondokháza)..
tavasz óta nem voltam egy nap szabin sem,és még az ünnepnapokra is bevállalok mindig különmunkát(nagy úr a nincs..)
úgyhogy 2 nagy tervem van..
valamiféle immunerősítésbe fogok,és feltöltöm vitaminokkal magam..(egy szponzor jól jönne:))..
és mindenképpen elkezdem az ajándékok gyártását..
mindezt nem ma..még tegnap:)

hogy miket fogok gyártani,az szupertitkos,már csak azért is,mert a célközönség olvas:))
úgyhogy majd a végeredményt meglátjátok,és engem meg majd megfullaszt,hogy nem mesélhetek róla..
úgyhogy elterelésként mesélek inkább arról,hogy miket NEM csinálok,viszont remek ötletnek tartom,ezért nektek csak ajánlani tudom..
na az egyik egy olyan mécsestartó,amihez most kell alapanyagot gyűjteni(ezért is szólok most:))..
néhány színes levél kell csak hozzá,egy üres dunsztos,vagy bármiféle üveg,és decupage ragasztó..














a másik ötlet szintén világít(áááááá...kicsit sem vagyok gyertya/mécses orientált:D)..
itt néhány pofás magyalágra és egy csipet piros bogyóra lesz csak szükség..
rétegezd egy szépséges üvegbe,tölts rá vizet..
a tejére egy úszógyertyát,és kész is..



























itt egy ötlet babásoknak(jajj,de irigyellek benneteket)..
egy kis maradék anyag,némi varrótudomány..csepp kreativitás..
és mindenki örülni fog..
legjobban az aprók:)


















nem tudom,hogy csak nálam van-e így,de én megszállottan gyűjtöm a régi csipkéket..
van is belőlük nem kevés..
ide-oda rakosgatom,mindig útban vannak..
ez is egy módja,hogy új életet kapjanak..
(mily meglepő..ismét mécsestartó:D)..



























igazán helyre kis karácsonyfákat gyárthatsz marcipánból,csak néhány csillag alakú sütiforma kell hozzá..
megsúgom,én tavaly épp így csináltam mézeskalácsból is a fenyőfákat..



























tudod,hogy a megajándékozott teamániás?
szeretnél neki valami igazán személyreszólót,ami csak az övé?
akkor keverj neki be egy olyan teakeveréket,amitől tuti kettéáll a füle..
(kipróbált ötlet,szonjuska tavaly ellőtte a barátnőinél..)













és mivel nem lövöm most el minden patronom egyszerre(ígérem még jövök időben a többi ötlettel),így a végére csak egy ötlet az enyéimnek..
tudom,mondtam már(kb minden héten többször:D)..
de ugye nem lehet elégszer..
mamiiii..mit is kérsz?jaaaa...tudjuk..GYERTYÁT...SOKAT...

pontosan:D

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése