2011. augusztus 18., csütörtök

színesben álmodva..



megsúgnám,hogy a hasfájás problémát egy igen egyszerű trükkel oldottam meg..
(hogy ez eddig miért nem jutott eszembe)..
a kilós darált himalája sóból varrattam anyukámmal sózsákot a babzsák mintájára..
egy egyszerű fehér vászonba varrva,és átmelegítve univerzális gyógyító hatással bír..
csodásan húzza le a fájdalmat(és milyen jól fog jönni a téli náthás,fülfájós időkben is)..
az igazság az,hogy az ötletet a netről szereztem,hiszen árulnak aranyáron ilyen sópárnákat..
amit spóroltam a saját gyártással,azt gyorsan vissza is követeli az élet,mert sikerült egy szöget begyűjteni az autógumimba..
sejtettem,hogy ilyesmiről lehet szó,hetek óta fújdogáltam bele a levegőt(nulla időm és pénzem volt gumishoz menni)..
és ennek örömére,hogy meggyógyította a lyukas gumimat,desszertként kaptam a jó hírt,hogy a hátsó téli gumik már nem is gumik(hmmm..izé..azzal járok..átszereléspénz híján)..
úgyhogy most kell szoktatni magam a gondolathoz,hogy télre arra is össze kell vakargatnom valahonnan a pénzt..ómájgád..
apám így is ténylegesen rosszul lett a hír hallatán,hogy talán náluk töltjük a telet,mert nem bírkózom a fűtésszámlákkal..(egyszerűen nem bírja el az ilyenfajta kihívásokat igen erős önzése okán)...
mivel szívbeteg,erősen ránk hozta a frászt,így most megpróbálok alternatív megoldások után kutatni..
első tipp volt,hogy a földszintre egyébként is megálmodott(és már építkezésnél megépített kéménnyel rendelkező)kandallót csináltatjuk meg..
na ez hamar füstté vált financiális okok miatt..
így most éppen a régi vastag innenonnan örökölt téli takarók átvizsgálása van folyamatban..
ugyanis a dupla takarók alkalmazását,és a fűtés hőfokának csökkentését találtam egyetlen áthidaló megoldásnak..
mondjuk így is sokszor kockára fagytunk az emeleten(elbaltázott gépészeti megoldások miatt),de most még lejjebb kell csavarjuk a komfortérzetünket..
na de mindezek ellenére sem adom fel..
lesz ez még így se..

inkább kihasználom ezt a csodás nyári időt(végrevégre),és idepötyögöm azokat a nyári képeket,amik számomra is bizonyították,hogy nemcsak a pasztell földszíneknek van létjogosultsága..
ezek a full harsány színek nekem nagyon bejövősek..
éljenek a túlzások,és a szivárvány összes buja színe:))






























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése