2011. augusztus 12., péntek

nehéz napok..



ha 4 nő él egy háztartásban,annak többek között az is következménye,hogy előbb-utóbb egyszerre élik meg a nehéz napokat..
és nem tudom,hogy van-e valakinek elképzelése arról,hogy milyen egy ilyen madárházban élni,de azt gondolom,arról főleg fogalma nem lehet,milyen 4 ingerült/hasfájós nő egyszerre..

én még a viszonylag csendesen tűrős típus vagyok,és csak kultúráltan haldoklom..max előtte fordítom fel a házat,és takarítok veszettül..
a lányok viszont mind az ideges kategóriába esnek,így ilyenkor úgy érzem magam,mintha ápoló lennék lipótmezőn..
alacsonyan repülnek a tárgyak,és a sértések..és csak győzzem kapkodni a fejem..
az egyik itt nyávog,a másik ott tombol..én pedig vagy felhúzom magam rajtuk,vagy egyszerűen rámtör a röhögés..
mert ez már néha tényleg bohózat..

alapból is úgy érzem magam mostanában,mint akin átment egy úthenger(áldott pihenés nélküli,végigdolgozott nyár)..
most viszont már cifra körmondatok fogalmazódnak bennem..

fáradt vagyok..nyűgös vagyok..
mindenem fáj..
és ilyenből van még itthon 3..:D




aummm..aummmm..
nyugodt vagyok..
vagy legalábbis az szeretnék lenni:))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése