2011. augusztus 23., kedd

hőség..



bonfác nyári ruhát kapott(kopaszra lett nyírva),így most úgy néz ki,mint egy jólmegtermett szafaládé..
kutyák macskák állandóan bent lihegnek a házban,ki sem dugják az orrukat a hőségbe..
mi is jobbra dőlünk,balra dőlünk..haldoklunk és levegőért kapkodunk..
rászoktam az éjszakai teregetésre is..
lényegesen komfortosabb(nem kapok közben napszúrást),és csak néha kell kicsit visítanom,mikor pókhálóba futok..
jut eszembe..mi van a bogarakkal/rovarokkal idén?
valahogyan nem normálisan viselkednek,és nem normális a mennyiségük sem..
ez a megbolondult időjárás tehet róla?
a csigákról már írtam(azóta is rendszeresen belátogatnak a házba,undorítóak..)
de valamelyik este a muslicák leptek el minket..
és nem rohadunk mi sem,és hullott gyümölcsöket sem tárolunk szanaszét..
egész egyszerűen függönyszerűen elleptek minden ablakot..
annyian voltak(és még vannak is nyomokban),hogy én ilyet még nem pipáltam..
szürreális volt az egész..
végigfutottam a házon,és minden ablakon ezrével nyüzsögtek..
fúúúúúj...
na meg a darazsak..
abból is mindig kergetőzik néhány a házban..
nem néha betévedve,mint régen..
állandó lakóink lettek ők is..
a pókok sem kis mennyiségben vannak körülöttünk..


na..ha holnap már valami komolyabb invázióra kell felkészüljek,és valamiféle harmadik típusú találkozás vette kezdetét a házban,arról azért szeretnék tudni..
mert szeretem én a bogarakat..
úgy messziről..
de így...együtt lakva..
így nem annyira:(


paradicsomból annyi terem,hogy csuda,de még így sem fedezi a fogyasztást..
(valami embertelen mennyiséget képesek a lányok felfalni)..
úgy általában is úgy érzem,hogy téves elképzelés az,hogy a kamasz fiúk esznek rengeteget..
egy fejlődésben lévő lány is annyit képes enni,mint 3 napszámos..
én csak kapkodom a fejem,hogy milyen forgalom van a hűtőnél..
2 naponta kell 5 liter gyümölcslevest főznöm,és nincs az a kaja mennyiség,ami ne tűnne el nyomtalanul egy nap alatt..
a hűtő egy fekete lyuk..


nekem egyre jobban hiányzik a nyaralás..a víz..a pihenés..
ráadásul ki kell használnom ezt az utolsó hetet is,mikor még nincs hajnali riadó(a fél hatos kelést én egyszerűen nem bírom megszokni)..
ha jön a suliszezon,én beadom a felmondásom..
mert valahol visszaüt az,hogy nem tudtam kipihenni magam..
egyre több dologban hibázok,és olyan szétszórt vagyok,mint még sosem..
tegnap kifőztem a sluszkulcsomat fehérítős programmal..(ne kérdezd,hogy került a zsebembe..és főleg a mosógépbe)..
túlélte..
de nem szeretek arra gondolni,hogy a következő tévedésem mi lesz..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése