2011. augusztus 13., szombat

még egy ilyen éjszakát..



olvastam is jótanácsként,nameg Cs. is jól felhívott tegnap,hogy akkor holdkő..
na mondom,ennek már fele sem tréfa,ha már 2 helyről jön az infó,akkor ennek teret kell adni..
mit tesz Isten,van is egy maréknyi holdkövem állandó lakosként az éjjeliszekrényemen,így most felmarkoltam lefekvéskor,és szorongatni kezdtem..
mivel a búzapárnámmal egyébként is egész éjjel verekszem(imádom..sőőőt..nem is tudnék nélküle aludni)..nade minden mozduláskor meglehetősen bonyolult arrébb pakolászni azt a zizegő amorf valamit..
és én egész éjjel forgolódom,mint majom tökén a stanicli..
próbáltam először kétmarokra osztani a köveket,de akkor nem maradt kezem a párna szállítmányozásra..foggal bírkóztam le..
akkor megpróbáltam a félkezest,de az se nem volt nyerő,mert olyan forró lett tőle a kezem,mintha grillben sütögették volna(igenigen..PONT a megfelő kő volt..ez is annak a jele)..
akkor felötlött,hogy azt is olvastam,hogy akár az ágyba is szórhatjuk őket..
akkor szétszórtam a lepedőn,mint bolond pék a lisztet..
na ezen a ponton vált horrorisztikussá az éjszakám..
mert az nem volt elég,hogy a lányok bevadultak a teliholdtól,és fél éjszaka visongtak lent a nappaliban(csak egyszer..tényleg csak egyszer próbáljon valaki ennyi hormonálisan túlfűtött kamasszal egy légtérben életben maradni)..
de én desszertként még a maradék álulásos alvásom is végigverekedtem..
hol itt,hol ott nyomtak a kövek,néha szívrohamra ébredtem(pedig csak a kő nyomott szívtájon)..

szó ami szó,nem vagyok egy borsószem királylány,de ez a 'szórjuk az ágyba a köveket' projekt nálam nem bejövős..
lehet,hogy valaki képes vigyázállásban aludni,és úgy ébredni,ahogy lefeküdt..
na én nem..
és reggelre nemcsak a kövek voltak szanaszét,hanem a lepedőm is gombóccá gyűrtem magam alatt..
úgy néz ki az ágyam,mint amin áthaladt egy igen mérges vaddisznócsorda..
szanaszét furcsa kövek,lepedőgombóc,itt-ott párnák,és ancsa mackója(ha nem is aludt itthon,őt ottfelejtette az ágyamban)..

egy pszichiáter komoly tanulmányt írhatna erről a csendéletről:D
és a hasam még mindig fáj..
(de a holdkő tényleg OK:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése