2011. augusztus 30., kedd

életben maradni..



az élethez való affinitásom a nulla felé tendál..
az allergiám csúcsponton,és nem hagy élni..
tudom,tudom..
időben elkezdett gyógyszerek..meg a minden más egyéb..
ezer dologgal felkészülhettem volna előre..
de hát minden évben remélem,hogy most már aztán elő sem jön..
mert néha átvészelem csak kalciummal,néha semmi tünet..
néha pedig a halál..
minden trükköm ellenére (éjszakai szellőztetés,napi hajmosás) napok óta arra ébredek hajnalban,hogy vagy mentőt hívok magamhoz,vagy elrohanok az ügyeletre kalcium injekcióért..
(persze minek is legyen otthon gyógyszer,vagy kalcium..hiszen úgysem kell már..bolondbolond..)
az öszes létező tünet tombol rajtam(kivéve a fulladást)..
az utóbbi éjszakákat/hajnalokat úgy vészeltem át,hogy vizes törülközőt terítettem az arcomra,és azzal nyomtam a szemeimet,orromat..
ez valamelyest csökkentette az agyrágóbogár inváziót(tudomén,hogy igazából a pollenek rágják ilyenkor a nyálkahártyáimat)..
ma kipróbálás alá kerül a harmadik fajta gyógyszer,és remélem ez megmenti végre az életem..
mert pillanatokon belül itt vannak az első tanítási napok,és az ezzel együtt járó hajnali riadó..
amit nehezen hoznék össze ilyen éjszakák mellett..

a parlagfüvet pedig irtsa mindenki..
köszönöm..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése