2011. augusztus 31., szerda

és indul az iskola..brrr..



ma közölték a kolléganőmmel,hogy holnaptól akkor már nem kell jönni..
ilyenkor talán örülnöm kellene kicsit,hogy nekem még mindig van állásom..
valahogy mégsem tudok örülni..
inkább sírhatnékom van..
hiányozni fog a kolléganőm,nemszeretem érzés,hogy én maradhattam,ő pedig nem..
tudom,hogy vannak szükségszerű lépések,és azt is tudom,hogy ez őt nem is érintette túl mélyen(megint én veszem magamra mások baját..butabuta..)

sokkal kevesebbet kell majd beugranom,mint amiről szó volt,így a pénzem sem lesz sokkal több,épp egy bevásárlásra lesz majd elég..
nahát ezzel is kivagyok az összes vizekből,mert így újabb katasztrófatervet kell készítenem az elkövetkező időkre..


iskolakezdés...
álmomban is küzdök a könyvek bekötésével..(ráragad..nem oda ragad..tépi a borítót..a papírt..)
ráadásul élőben pont így..
és még mindig van estére egy nagy rakás..

utálom,hogy holnap kezdődik a hajnali cirkusz..
kata kelj már fel..kataaaa..kataaa..
már megint visszaaludt..
kinek hány szendvics is kell?jajj a macska megint ellopott egy zsömlét..kurvamacska sicc innen..
upsz..hasraesem a hajvasaló zsinórjában..kié ez a sok gönc?nem is vagytok ennyien..
hideg van,meleg van..mittudomén..úgyis azt veszed fel,amit akarsz..
télen topot,nyáron kötött pulcsit..
lényeg,hogy a fél szekrényed szórd szét reggel az egész házban..
megint fél nap,mire mindent elpakolok utánatok..
na neeee...az az én sminkem..már megint ki csórta el?
hogy elkésünk?hogy én még mindig pizsiben vagyok?
na ne mondd..én is látom..
kata..már lila a fejem,rég el kellett volna indulnunk,és te még mindig a tükör előtt forogsz..
mindenkinek megvan a kulcsa,tízóraijaés az innivalója?

jó..
akkor most valaki kísérjen be az idegszanatóriumba,mert ezt én ép ésszel már nem bírom..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése