2011. augusztus 24., szerda

sütfőzkertészkedik..



palacsintát kell sütnöm este,ha hazaérek..grrrrr..
egyáltalán nincs se kedvem,se erőm főzni mostanában(mégis muszáj)..
így igyekszem gyorsan lerendezni..
erre remekül alkalmas a többliternyi gyümölcsleves(megint egy nap alatt elfogyott..agyrém)..
és az állandó esti vacsorareceptem mostanában a cukkinis spagetti..(nem bírjuk megunni,na meg főleg isteni,míg van friss zsenge cukkini)..
legutóbb épp mondtam ancsának,hogy ízre pont olyan,mintha carbonara lenne..
erre ma receptet keresgélve rájöttem,hogy erre a fejből pattant spagettiszószra más is ráeszmélt mostanában(istenbizony azt hittem,én találtam ki:D)..
ezt a cukkinicarbonara-t csinálom én is,csak nálunk nem petrezselyem megy rá a végén,hanem egy jóóó nagy marék apróra vágott bazsalikom,és felkockázott friss paradicsom..
és nem egy gerezd fokhagymát teszek bele,hanem majdnem egy fejet:D
mert mi így 'szeressük'..:D
sok fokhagymával és sok bazsalikommal..
nyami..

nem elhanyagolható,hogy a saját paradicsomunknak olyan íze van,hogy hátast lehet tőle dobni..
és annyifélét ültetett ancsa,hogy mindenki talál kedvére valót..
nekem a kicsi sárga körtealakú a kedvencem,bár a lucullust is imádom..
a kicsi piros fürtös pedig olyan,mint a méz..
és bár ancsa lefotózott mindent,még azt is,hogy a bazsalikomból sem csak zöld,hanem vörös is terem bőven..
sőt a zöldbabból is 3 féle (zöld,sárga,és fekete)..
de feltölteni nem tudta technikai okok miatt(valami zsinórt elkavart)..
így most ezeket nem tudom feltenni,de kárpótlásul itt egy paradicsomkoszorú..
ami akár a miénk is lehetne,nálunk is van ennyiféle..
(bár nem tudtam,hogy befőzőből létezik sárga is..ezt pótolnunk kell:))












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése