2012. március 20., kedd

majdnem tej..


szeretnék főállású kertész lenni..
egyszerűen csodálatos lehet,hogy ők azzal töltik a munkaidejüket,ami nekem a hobbim..
sok minden más is szeretnék lenni(például állatsimogató és napon teregető is:D),de most épp ez az életem kicsit másról szól..
ami tényleg sokkal magasztosabb és hasznosabb is,csak olyan nehezen szorítok időt azokra a dolgokra,amik maradéktalanul boldoggá tesznek..
na majd egyszer:)

ma például nyertem egy délelőttnyi időt,így végre elültethettem a napokkal ezelőtt beáztatott császárfa magokat,és egy olyan virágmagot,ami már 2 éve kallódott a táskámban(jó is az a tavaszi nagytakarítás mindenhol:D)..
jól megtápoztam minden házban található növényt(és erről csak az tudja,mennyi munka,aki valaha is járt a személyes dzsungelemben..)
mielőtt kikerülnek nyaralásba a növények a kertbe,előtte bent zsúfolódnak,és állíthatom,alig férünk tőlük..

tegnap megkóstoltuk a házitejet is,és hááát..hmm..
szóval valószínű nem tett jót az értékelésemnek,hogy tényleg tudom,milyen ízű a tehéntej..
valószínű nyomokban ez is tartalmaz tehéntejet,de hogy valami mást is,az biztos..
még a héten megpróbálom a házivajukat is,de ezek után nem sok reményt fűzök hozzá..
pedig az igazi parasztvaj az egyik legfinomabb dolog a világon..
ahogy az igazi tej is..
volt olyan szerencsém,hogy gyerekkoromban nagyon gyakran csaptak le legelni a vidéki rokonokhoz(már akkor csillapíthatatlan állat-növénybolondságom csitítására)..
akkor nemcsak a háztáji gazdálkodást ismertem meg kívül belül,hanem nagy szerencsémre 5 percre volt egy tehenészet..
na gondolhatod:)
engem onnan ki sem lehetett robbantani..
és ahogy kell,a pesti szőke copfos kislányt mindenki kényeztette..
jöttek a fehér köpenyes nénik:'gyere csillagom,ezt kóstold meg'..
és tudom,hogy nem steril,meg jujjmeghű..de bizony a frissen fejt,még meleg,habzó tejnél nem sok van,mi csodálatosabb..(és persze sosem lett tőle semmi bajom..nesze neked sterilizálás)..
nahát nekem ezért nehéz tejben jót mutatni,de már volt,akinek sikerült..
csak mondjuk nem szeretnék egy tehénkéért kétszer annyit utazni,mint amennyi megérné..
és ezek a tehenészetből hozatott ilyenolyan tejek,ezek valahol útközben elvesztik a valóságtartalmukat..
igen nagyon örülnék,ha véletlenül kiderülne,hogy épp itt valahol a közelben lakik egy szimpatikus tehén,akiben még meg is bíznék..
mert azt azért nem vállalom be,hogy még azt is tartsak..
(háthogyne,hogy megfordult már a fejemben..naná:D)..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése