2012. március 26., hétfő

a bennem élő szivárvány..


szonjuskát tegnap leragasztottam a tévé elé(a nagyok már látták),mert ugye vannak azok a filmek,amiket kötelező..
és lehetne ez akár agresszió is velük szemben,de mivel soha nem nyúlok mellé,és a végén ők is hűha..meg minden..
ezért azt gondolom,kell néha az a kis terelgetés..
tegnap Milos Forman Amadeusa volt a kötelező kűr,amit eddig is szájtátva,de most meg már sírdogálva is néztem..
és katusnak elmondani sem tudtam,mi történik bennem,mert a szavak sem tudtak sírás nélkül előbújni..
bárhogyan próbálnám,ennél érzékletesebben nem tudnám elmagyarázni nekik,mi a különbség a középszerűség és a zsenialitás között..
és bár zseninek egyáltalán nem nevezném magam,mindig is rettegtem a középszerűségtől..
mindig is különbözni akartam..
bár 8 évet lehúztam egy zenei iskolában,és ritmust ver bennem azóta is a vér,de ez a film sokkal inkább szólaltatja meg bennem az embert,mint a zeneértőt..
belegondolva,furcsán vagyok én összerakva,mert mindig mindent érzelmi alapról közelítek..
nekem a zene is áramlás,energia..és szín..
bennem színe,illata van a zenéknek..
bennem a történések is fénylenek vagy sötétlenek,és nem tudom racionális elmével mérlegelni a dolgokat..
nekem sokkal fontosabbak a benyomásaim,az érzéseim,mint a szikár tények..
én tisztelem,de nem fogadom el a kristálytiszta logikát..
nekem sokkal több minden,mint egyszeregy..
ezerszer fontosabb egy rezgés,egy érzés,egy érintés,mint adatok halmaza..
bennem zene csengbong,ha boldog vagyok,és mély basszusok dübörögnek,ha elfelhősödöm..
nekem színekből,illatokból,hangokból épül fel minden nap..
és egy ragyogó sárga napomnak éppúgy tudok örülni,mint egy mélybordó lassan zendülőnek..
nálam kerámia tündérek ülnek az ablakokban napozó virágokon,és a legváratlanabb helyeken is angyalokba lehet botlani..
én megpuszilom titokban az alvó cicám rózsaszínű kis orrát,és könnybe lábadok,ha a szivárványhídról visszatérő kutyám szemébe nézek..
nálam csengők örülnek a tavasznak a kerti fákon,és hangversenyt játszanak a szélnek..
én nem csak ápolom,hanem simogatom is a növényeket,és értem a nyelvüket..
nekem az apróságok teszik a nagy dolgokat széppé és harmonikussá..
az érzések,a benyomások vezérlik a lépteimet..
döntéseimet látszólag könnyelműen,valójában szívből vezérelten hozom..
álomvilágban élek..
különbözöm,ahogy mindig is szerettem volna..
elvarázsolt vagyok,ahogy sokan mondják..
ez igaz..
viszont az is igaz,hogy ami másban csak fekete-fehér,az bennem a szivárvány összes színében ragyog..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése