2012. március 7., szerda

lesz ez még jobb..


én most már nem akarok viharmadár lenni,meg károgni összevissza,de hát ezt nyomatják mindenhol reggel óta a fülembe..
és lassan már minden napra jut valami 'jujj..ez már megint brutálisabb kitörés volt,mint az előző' hír,ettől meg nem túl jó a közérzetem..
aztán bőven belefér az is,hogy úgyegyébként köze sincs a napnak az én nagy nyomorúságomhoz,és teljesen szimplán csak a tavaszi fáradtságtól kúszom vízszintesen egész nap..
bár rajtam ilyesmi kórság nemigen szokott eluralkodni..sőt..
tavasszal rajtam mindig kitör az agybaj,és világrengető energiákat fektetek különböző dolgokba,amiknek nem mindig van értelme..
úgyhogy ezt a laposkúszást most már szeretném múltidővé tenni,és felforgatni magam körül,amit csak lehet..
a kerti turkálást is szeretném már elkezdeni,de mindig lefagy a fülem,ha kimerészkedem,és nem jó a komfortérzetem..
hétvégére már szeretnék kertésznadrágos kisvakonddá válni..
nagy segítség nekem,hogy ancsa talán még nálam is megszállottabb lett,már ami a biogazdálkodást illeti..
egész télen a szakkönyveket bújta,és a vetőmagokat rendszerezte,gyűjtötte..
a horribilis tojásárak miatt beadtam a derekam is,ami a tyúkokat illeti..
most már én is úgy gondolom,hogy érdemes lenne belevágni 2-3 csirkével ebbe a projectbe..(bár nagy gondunk a már letojt tyúkok elhelyezése,mert mi tuti nem gyilkoljuk le a barátainkat..tyúkoknak nincs öregek otthona?)..
úgyhogy szabad perceinkben most nem a divatról fecserészünk,hanem a tyúkólak építésének mikéntjéről..(bolondanya bolondlánya:D)..

a kertből kioperált virághagymákkal nem voltam túl sikeres,mert bár van profi gyökereztető vázám,de egyszerűen nem találtam elég tökös méretű hagymákat..
ezért kivettem néhány alultáplált kis vacakot jobb híján,amiről így néhány nappal később kiderült,hogy azért nem reménytelenek..
a nárcisz már előrukkolt egy bimbóval,de a pici tulipángyerekek szerintem csak levélig fognak jutni..
legközelebb biztos,hogy inkább veszek virághagymát erre a célra(mindenki a saját kárán tanul)..
ilyen féloldalasan jártam a kőzúzalékkal is,amiről kiderült,hogy miért is adják ingyen(csak a fuvart kellett fizetnünk)..
a helyzet az,hogy szerintem egy ledarált fürdőszobát szállítottak hozzánk,mert abban a téglától a cementig,a csempétől az üvegig minden volt..
így jobb híján a darált sittet húztuk szét a kapu előtt,ami így mondhatni inkább rusnya mint szép..
vizesnek ugyan nem vizes,ellenben kurvaronda..
kikapkodtuk belőle az üvegeket és a rikítóan érdekes színű csempedarabokat,és csak remélhetem,hogy előbb utóbb lesz keretünk arra,hogy valami mással eltakarjuk ezt a szörnyűséget..
mondjuk ez van legtávolabb attól az utcaképtől,ami a fejemben van(futórózsalugas,lágyan ringatózó virágtenger),de én töretlenül bízom abban,hogy lesz ez még jobb:)

például ilyen:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése