2012. március 5., hétfő

hétvégi mérleg..


ma hajnalban megint brutális napkitörés volt,így aki legalább olyan rosszul van,mint én,az tudja akkor,hogy ezért..
most vagyok annyira nemjól,hogy nem kutakodok utána,de holnap ezt bepótolom..
most csak egy kis élménybeszámoló hétvégéről..
élményeim vannak..ezt add össze:D
Cs.barátnőmmel megejtettünk egy kiadós tavaszi sétát ott nálunk faluszélen(faölelgetés még halasztva,mert nem láttunk megfelelő fát)..
viszont láttunk csokrokban virágzó hóvirágot(tuti nemes,mert krókusznyi feje volt),amiről most van tavaszi háttérkép a telefonomon..
találtunk valami ismeretlen fát,aminek csodás zörgős szépséges termése van,olyan,mint egy gyerekcsörgő..
muszáj olyat ültetnem,akármi is az..
de ezzel még nem volt tele a kezem,így kénytelen voltam egy nagy kazalnyi fűzágat is magamévá tenni útközben(nemnem nem én vágtam..hogyne..valaki más kidobta)..
abból elképesztően jó koszorút lehet fonni,ezért amennyit csak elbírtam,vonszoltam végig az úton..
(kell az a kis szórakozás,hogy mindig rálépjünk..háddenem?)..
mindenhol tele az utca levágott ágakkal,mindenki metszi a fákat ezerrel..
igen erősen megkívántam a sok levágott ágat..mert milyen jó is lenne az jövő télre gyújtósnak..
(ezen azért jót derültem,hogy mivé is váltam én,hogy nem egy új ruhára vágyom,hanem egy kazal rőzsére:D..)
aztán jól elfáradva(áááá..nemis..tökre feltöltődtünk) teázgattunk,sütizgettünk..és jól kiörömködtem magam,hogy liliom hagymákat kaptam ajándékba..telitalálat volt..kösziköszi:)
és amikor azt hittem,hogy már csak néznem kell ki a fejemből hétfő reggelig,akkor még este beesett egy váratlan segélykérés egy barátnőmtől,aki olyan de olyan rosszul volt..
bár nem gyógyítással terveztem zárni a hétvégém,de így alakult,és remélem,hogy a nagy bajból sikerült kicsit kisebbet kreálni..

ez a hétfői akármi pedig,ami így megkavart mindent(bár ahogy olvastam,az igazi hatása kedd szerdára tehető),ez nálam kicsit most nyögvenyelős..
olyan 'nem tudom mi ez,de valahogy olyan rosszul vagyok' érzés..
és már nem igazán terveztem a napkitörésekkel többet foglalkozni,de mivel ebben az évben ez még sokszor várható,hát csak utánatúrok holnap,hogy mi is itt a tudományos állásfoglalás..
addig is jobbulást a hasonlóan nyöszörgőknek..
fel a fejjel:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése