2010. szeptember 7., kedd

stílusteremtők..



az,hogy a négyből hárman vagyunk náthásak,az nem is meglepetés..
mert bárkivel beszélek face to face,vagy telefonon,mindenkinek olyan orrhangja van,hogy az csuda..
mondjuk kb egálban vannak az allergiások(ebben a cipőben járok én is),és a hirtelen hidegben meghűltek is..
nem meglepetés,hogy a lányok az utóbbi kategóriába esnek..

ahogy sosem fogom megérteni a mániákus hajegyenesítést sem,úgy nem fogom soha megérteni ezt a barom csípőnadrág divatot sem..
az egész dereka kint van mindenkinek ha kell,ha nem..
ja..meg még cső is legyen a szára..
meg hidegben is elég egy top..
ha hasuk kilóg még jobb..
és az istenért nem húznának magukra semmit,mikor a hajnali hidegben útrakelek velük..

ja persze..
mikor már a hideg rázza őket,meg a láz,akkor meg már a kamraajtót is magukra húznák..
agyam eldobom tőlük,komolyan..

nem nagyon emlékszem,hogy az ő korukban én mennyire öltöztem hülyén,de abban biztos vagyok,hogy az aktuális divatirányzatokat nem követtem..
mert az egyenruhákat én sosem bírtam..
csakazértis szembe mentem az előírtakkal(na az tenné be nekem az ajtót,ha bárki is előírná,mit vegyek fel,mert az a divatos)..
kreáltam én magamnak saját stílust..
nem kellett hozzá nekem sok,hogy a semmiből is valaki legyek..
akire felkapják a fejüket..
és nem azért,mert brutál hülyén néztem ki..

azt gondolom,hogy a divat jó dolog..
az is jó,hogy tényleg tehetséges divattervezők(lovelove herczegzoli) csudaságokat álmodnak meg..
az is remek,hogy legalább akarnak csinosak lenni(már aki)..

az viszont végtelenül szomorú,ha valakinek annyi stílusa sincs,hogy önmagát megkreálja..
hogy ezek a fiatalok gyakorlatilag mind egyformán néznek ki..
és itt most nem egy öregasszonyos dohogás szól belőlem(öregasszony különben sem leszek soha,az tutifix),hiszen imádom a zsengéket..
az agyukat,a csillogó intellektusukat..

egyszerűen csak az örök lázadó szól belőlem most is..
hogy hagyják már végre az emberek a kliséket..
a 'majd_én_megmondom,mi_a_jó neked' emberkéket..
hogy merjenek már végre az emberek..főleg a nők stílusosak lenni..


ne mások stílusát majmoljátok..
ti legyetek azok,akik stílust teremtenek..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése