2010. szeptember 27., hétfő

sápadt gyönyörűségek..



lehet,hogy agyrém,hogy nálunk ilyen kultusza van a horror filmeknek..
nem tudom,hogy a lányok,vagy én kezdtük el ezt az őrületet..
mondjuk nem vagyok agyilag zakkant,tehát nálunk is vizipók és társaik voltak a sztárok régebben,és nem zombie filmekkel altattam a zsengéket kiskorukban..
de egyszercsak valahogy partnerek lettek ők is a borzongásban(mindig is a thrillereket szerettem jobban,nem a véromlásokat)..
jónéhány éve már,hogy nemhogy horrormaratonokat tartanak nálunk a barátnőikkel(sokszor hajnalig gyűrik sorban a filmeket),de már ajándékba is ilyesmiket kell vennem..
vámpíros,vérfarkasos könyvek...filmek..
horror minden mennyiségben..

szonjámnak is beújítottam most szülinapjára egy darkness filmet,és persze jól megnéztük rögtön..
kata besötétített(csak koromsötétben teljes az izgalom),és én csak kuncogtam magamban,hogy mennyire nagyon hatnak ránk ezek a végülis egyszerű filmes eszközök..
és a hosszú csendek után berobbanó hirtelen zajoktól még mindig mennyire be tudunk rezelni..
jól kiszámított klisék,és mi nyaljuk be szorgalmasan..

részemről kicsit ínyencebb vagyok(mint minden egyéb másban),és bizony thriller-horror vonalon is az igazán színvonalasokat szeretem igazán..
nekem kell egy briliáns forgatókönyv is ahhoz,hogy igazán élvezzem..
(na jó..egy kurva jó pasi lobogó hajjal,malaclopó kabátban esetleg elnézővé tesz)..
és igenis nem szeretem,ha már az első 5 perc után el tudom mondani,hogyan és miként alakul majd a sztori..

mindenesetre elmondhatom,hogy igazán jót már régóta nem láttam..
(bár a vámpírok titkos szerelmeim,és vonzanak,mint fény a lepkét...húúú...de mennyire),de a mostani vámpíros filmek tényleg halálra untatnak a fantáziátlanságukkal..
ezek a tiniregények ölik az agysejtjeimet..

nekem beakadt a tű,még ott valahol az interjú a vámpírral című filmnél..
és most már ráadásul ragaszkodom a vizuális orgazmusaimhoz is..
a hosszú fekete hajú démonvadászokhoz(constantin...keanu reeves..hmmm),vámpírvadászokhoz(gabriel...hugh jackman..)..



kihívásra vágyom..
borzongásra és hosszú fekete kabátban suhanó sápadt gyönyörűségekre..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése