2010. október 30., szombat

vergődés..



végtelenül sajnálom,de az idei bulit valahogy nem tudtam kiélvezni..
ez a polipszerű náthaizé,ami egy hete lakik a fejemben..úgy döntött,hogy a tegnapi estét választja a kitörésre..
olyan szinten fájt egész nap a fejem,hogy estére már vártam a nyolcadik utast kitörni a halántékomon..minimum..
szonjám mentve az estét belém nyomott egy fájdalomcsillapítót,amitől ugyan őszintébb lett a mosolyom,viszont cseppet sem lettem jobban..
így szinte végig,míg ők a vacsorát gyártották,én infralámpát tartva az arcom elé a túlélésért küzdöttem..
drága kicsi ancsám folyamatosan hozta nekem a finomabbnál finomabb falatokat(istenien főz az a lány)..
a guacamole annyira csípős,és annyira nagyon finom lett..
végül aszalt szilvás lett a pulyka,nem gesztenyés...de azt már meg sem tudtam kóstolni,mert a neocitrán kiütött teljesen..
így a társasjátékozást és a vacsorát kihagytam,és beájultam az ágyba..
aholis egész éjjel vergődtem(nem kaptam levegőt,és a torkom cserepesre száradt)..
százhuszonnyolcszor ébredtem fel éjjel arra,hogy rosszul vagyok..
a maradék ájult alvást pedig rémálmokkal tettem elviselhetetlenné..
egész éjjel takarítottam valami mocsadék helyen egy olyan undorító konyhában,hogy magam sem hiszem..
pedig aztán,ha valamire...na a konyhára háklis vagyok..
az nekem ragyogjon..
úgyhogy elmerülve a gusztustalanságig élethű álomban..egyenesen áldottam a reggelt,mikor rámköszöntött..
és megtámadtam a gyógyszertárat,ahol könyörögtem valami életmentő orrcseppért..mert az a háromféle,amit eddig használtam,semmit sem ért..

nem tudom,hogy hogyan esett ez,hogy ennyire nem tudok szabadulni ettől a valamitől a fejemben,de már pont tele van vele a hócipőm..
úgyhogy a mai napom arra szánom(persze a munka után hazaesve,és elintézve a heti nagybevásárlást),hogy kinyírjam..
mindent be fogok vetni,ami az eszköztáramban bevethető és nem illegális..


mindennemű erkölcsi és energetikai segítséget örömmel fogadok..
drága mágusaim,angyalaim,tündéreim..
indulhat a woodoozás:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése